شناسهٔ خبر: 40273423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ شنبه ۳ خرداد ۹۹

پیروزی پرگل هرتابرلین در بوندس لیگا و انتخابی تیم‌های ملی کشتی مهمترین عناوین این بخش خبری است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
**هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال بوندس لیگای آلمان با پیروزی پرگل هرتابرلین آغاز شد.


**حاشیه‌های فوتبال


**نفرات معاف از مسابقات کشوری در چرخه جدید انتخابی تیم‌های ملی کشتی معرفی شدند.

<div id="video-display-embed-code_288962" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/795495/288962?width=400&height=300"></script></div>

**چند خبر کوتاه:

۶ شطرنجباز ایران در مسابقات آنلاین قهرمانی جوانان آسیا شرکت می‌کنند. این رقابت‌ها از چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و آرش طاهباز، پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی، میترا اصغرزاده، مبینا علی نسب و آناهیتا زاهدی فر نمایندگان کشورمان خواهند بود.
---
با توجه به استقبال از مسابقات لیگ بانوان، سازمان لیگ تکواندو در نظر دارد، در فصل جدید این لیگ را به دو بخش برتر و دسته یک تقسیم کند.
---
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در پی تداوم بحران ویروس کرونا به ۲۱۱ فدراسیون عضو پیشنهاد برگزاری آنلاین دوره‌های آموزش داوری را ارائه کرد. این دوره‌ها قرار است به ریاست کولینا، رئیس کمیته داوران فیفا و ماسیمو بوزاکا، مدیر دپارتمان این بخش اجرا شود.
---
رییس کمیته اجراییِ کمیتهِ ملی المپیک و پارالمپیک آمریکا از کاهش ۵۱ جایگاه پرسنلی این کمیته برای جبران ۲۰ درصد از کمبود ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد و افزود: من از این تغییرات غافلگیر شدم، چون زمان زیادی نمی‌برد تا ما دوباره فعالیت خود را آغاز کنیم.
---
خبرگزاری فرانسه گزارش داد؛ در اقدامی عجیب، مدیرعامل باشگاه موناکو قصد دارد ۳۰ بازیکن خود را در فصل نقل و انتقالات به فروش برساند. گفته می‌شود سران موناکو با این تصمیم، حدود ۵۰ میلیون یورو کسب درآمد خواهند داشت.
---
باشگاه اورال روسیه اعلام کرد؛ پاول پوگربنیاک - مهاجم ۳۶ ساله و سرشناس این تیم درگیر ویروس کرونا شده است.
---
و ... اشلی کوپر - اسطورهء تنیس استرالیا و فاتح چهار گرند اسلم اوپن استرالیا، ویمبلدون و اوپن امریکا، در ۸۳ سالگی درگذشت.


**ورزش کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آستانه بازگشایی است.
<div id="video-display-embed-code_288964" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/795495/288964?width=400&height=300"></script></div>



**پله چهره سرشناس فوتبال دنیا این روز‌ها، به سختی راه می‌رود.

<div id="video-display-embed-code_288963" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/795495/288963?width=400&height=300"></script></div>


برچسب‌ها:

نظر شما