شناسهٔ خبر: 40271860 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

صحن‌های حرم حضرت عبدالعظیم بازگشایی می‌شود

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با صدور اطلاعیه‌ای از بازگشایی محدود صحن های حرم مطهر از پنجم خردادماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظـیم(ع) در رابطه با بازگشایی محدود صحن‌های حرم مطهر، اطلاعیه‌ای به این شرح صادر کرد:

با توجه به مصوبات سـتاد ملی مبارزه با کـرونا مبنی بر بازگشـایی محدود صحن‌های اماکن زیارتی با عرض سـلام و تبریک عید سعید فطـر به اطـلاع دلدادگان و ارادتمنـدان خاندان اهـل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می‌رسـاند:

صحـن‌های آستان مقدس از روز دوشنـبه ۵خرداد ۹۹ بازگشـایی و ساعت تشـرف تا اطـلاع ثانوی صبـح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصـرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و حضـور زائـران محتـرم در صـحن‌هـا بصـورت حـداقـلی و در کمتـرین زمـان ممکن مقدور خـواهد بود.

به منظور رعایت پروتکـل‌های بهداشتی، همراه داشتن ماسک و دستکش، مهر و جانماز، کتـاب دعـا و قـرآن همـچنین چـادر بـرای بانـوان ضـروری بوده و با عـنایت به دستورالعـمل‌های بهداشتی فعلاً ارائه هرگونه خدمات زائر از قبیل نگهداری امـانات، تحویل ویلـچر، چـادر زیارت، آبـجوش و سایر موارد مقدور نیست.

زائران ارجمند از همراه آوردن ساک و بسته‌های حجیم و اقـلام خوراکی و هرگونه وسایل متفرقه جداً اجتناب کرده و همچنین از بهمراه آوردن سالمندان محترم، بیماران عزیز و خردسـالان دلبند نیز حتی المقدور خودداری کنند.

در شـرایط فعلی امکان برگزاری هیچ‌گونه مراسـم جمـعی اعـم از نمـاز جماعت، مجالس ترحـیم، یـادبود و موارد این چنینی فراهم نیست.

نظر شما