شناسهٔ خبر: 40269580 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

این مساجد برای نماز عید فطر باز هستند

خبرگزاری ایسنا

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه امسال به دلیل برپا نشدن نماز عید فطر در مصلای امام خمینی (ره) اغلب مساجد میزبان نمازگزاران در عید سعید فطر هستند، گفت: از ساعت ۸ صبح این نماز در مساجد اقامه می‌شود. همراه داشتن مهر، سجاده شخصی، رعایت فاصله و داشتن ماسک و دستکش برای نمازگزاران ضروری است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکر با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در اغلب مساجد ایران اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا امسال نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) برگزار نمی‌شود. بر همین اساس در اغلب مساجد نماز عید سعید فطر با اجرای پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: از جمله مواردی که نمازگزاران برای اقامه نماز عید سعید فطر در مساجد باید رعایت کنند به همراه داشتن مهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله، داشتن ماسک و دستکش در نماز عید فطر الزامی است. در اغلب مساجد نماز عید فطر ساعت ۸ صبح اقامه خواهد شد.

این مساجد برای نماز عید فطر باز هستند

ذاکر تأکید کرد: ما درصدد هستیم که نمازگزاران در تمام مساجد پراکنده باشند تا از این طریق بتوانیم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی را داشته باشیم. اولویت ما در مساجدی است که بتوانند اقامه نماز را در فضای باز داشته باشند. با توجه به درخواست‌هایی که مردم برای معرفی مساجد برگزار کننده نماز عید فطر داشته‌اند حدود ۵۰ مسجد شاخص را برای نمازگزاران معرفی می‌کنیم که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

این مساجد برای نماز عید فطر باز هستند

این مساجد برای نماز عید فطر باز هستند

برچسب‌ها:

نظر شما