شناسهٔ خبر: 40267188 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جایزه بین‌المللی احسان را برگزار می‌کند

تهران - ایرنا - بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به منظور اشاعه فرهنگ خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی و همچنین قدردانی از فعالان این عرصه در سطح ملی و بین المللی، جایزه بین‌المللی احسان را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، جایزه احسان با هدف شناسایی افراد و گروه‌ها در زمینه‌های مختلف احسان و نیکوکاری قصد دارد تا علاوه بر ترویج این قبیل فعالیت ها در سطح جامعه بتواند گامی مهم را در جهت فرهنگ‌سازی فعالیت‌های عام المنفعه بردارد. 

همه فعالان و گروه‌های مختلف مردمی می‌توانند با مراجعه به تارنمای www.ehsanaward.ir  تا ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۹ در این رویداد شرکت و ثبت نام کنند.

همچنین افراد می توانند در صورتی که فرد و یا گروه احسان‌گری را می شناسند از طریق تارنما و در قالب معرفی پویش احسان گر ثبت‌نام و آنها را معرفی کنند.

رویداد جایزه احسان در چهار محور «گروه‌های مردمی فعال در عرصه احسان و نیکوکاری (سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی، موسسات خیریه، انجمن ها و ...)»، «فعالان اجتماعی عرصه احسان و نیکوکاری (ورزشکاران، هنرمندان، پزشکان، بانوان و ...)»، «بین الملل (فعالین داخلی و خارجی عرصه احسان ونیکوکاری)» و «نوآفرینی در عرصه احسان و نیکوکاری (اپلیکیشن، استارتاپ، تارنما و ...)» برگزار خواهد شد.

براساس اعلام دبیرخانه این رویداد، به برترین‌های هر محور مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و برگزیده «نشان احسان» نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار احسان تعلق می گیرد که این هدایا در قالب اعتبار احسان جهت هزینه کرد در مناطق محروم به این عزیزان اعطا می شود.


 

نظر شما