شناسهٔ خبر: 40265366 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر(عج):

کمک‌های مومنانه مسجدی‌ها در عید فطر هم ادامه دارد/ همکاری بسیج و کانون‌های مساجد برای برگزاری ایمن نماز عید

عبدی با بیان‌اینکه کمک‌های مومنانه مسجدی‌ها در روز عید فطر هم ادامه دارد، گفت: پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به منظور اقامه نماز عید سعید فطر همراه با پروتکل‌های بهداشتی و نیز جمع‌آوری کمک‌های مردمی همکاری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

«محمد عبدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اقامه نماز عید فطر در مساجد کشور همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: اعضای هیئت امنا و پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی مساجد آماده خدمت رسانی به نمازگزاران در روز عید فطر به ویژه در زمینه رعایت نکات بهداشتی هستند.

 

فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولی عصر (عج) (واقع در تهران، کیانشهر، خیابان فتحی) افزود: امام جماعت و اعضای هیئت امنا، پایگاه های بسیج شهید بهشتی و حضرت ولی عصر (عج) و کانون فرهنگی هنری «نجم الثاقب» آماده برگزاری مطلوب و بدون مشکل مراسم نماز عید فطر هستند و در این زمینه همه نوع خدمات به ویژه برای حفظ سلامتی افراد به نمازگزاران ارائه می کنند.

 

وی اضافه کرد: درِ مسجد جامع شهید بهشتی کیانشهر در روز عید فطر از ساعت ۷ صبح به روی مردم باز است و این مسجد پیش و پس از اقامه نماز کاملا ضد عفونی می شود و از نمازگزاران و روزه داران خواسته شده که حتما وسایل لازم را به همراه خود داشته باشند زیرا هیچ گونه کتاب و مُهری در فضای مسجد وجود نخواهد داشت.

 

عبدی در ادامه با بیان اینکه عید فطر امسال به دلیل مشکلات اقتصادی مربوط به شیوع ویروس کرونا، همراه با جشن بزرگ همدلی و مواسات است، گفت: مساجد حتما کمک های مردمی جمع شده در این روز را صرف کمک مومنانه به نیازمندان به ویژه افراد متضرر در این دوره خواهند کرد .

 

وی ادامه داد: قرارگاه فرهنگی، بصیرتی و محرومیت زدایی شهید پلارک (واقع در مسجد جامع شهید بهشتی) نیز قصد دارد در کنار کمک های اعضای هیئت امنا و خیران، از محل کمک هایی که در روز عید فطر جمع آوری می شوند ۱۰۰ بسته ارزاق همسو با رزمایش همدلی و مواسات و در لبیک به فرمایش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، مقام معظم رهبری در زمینه کمک مومنانه، میان خانواده های نیازمند توزیع کند.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) خاطرنشان کرد: ان شاء الله کمک مومنانه مساجد به نیازمندان تا شکست کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت و بسیجیان و هیئت امنای این خانه های خدا در این زمینه همچون گذشته پیشگام و پیشقدم خواهند بود.

         

پایان پیام/397

نظر شما