شناسهٔ خبر: 40263175 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

یزدانی از حضور در مسابقات کشوری معاف شد

مهر

طبق چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی که به تازگی از سوی روسای هیات‌ها تصویب شد، حسن یزدانی و پنج کشتی‌گیر دیگر از حضور در رقابتهای قهرمانی کشور معاف هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، طبق چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی، برخی مدعیان کشتی آزاد و فرنگی با توجه عملکردشان در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان در سه گروه کشتی‌گیران مدال‌دار، بی‌مدال باسهمیه و بدون سهمیه و بی‌مدال قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید:

کاوه: محمدی به کارش ادامه می‌دهد

بدین ترتیب ۶ کشتی‌گیر با توجه به قرار گرفتن در این سه پلن، از حضور در رقابتهای قهرمانی کشور معاف هستند. البته مابقی کشتی گیران مدعی تیم ملی، بدون هیچ قید و شرطی باید طبق چرخه انتخابی در رقابتهای قهرمانی کشور به میدان بروند.

بر این اساس حسن یزدانی به عنوان قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد رقابتهای جهانی که سهمیه المپیک را هم کسب کرده از حضور در قهرمانی کشور معاف است. همچنین علیرضا نجاتی و محمدعلی گرایی هم در اوزان المپیکی ۶۰ و ٧٧ کیلوگرم کشتی فرنگی موفق به کسب مدال برنز رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان شدند که این نفرات نیز طبق چرخه انتخابی تیم ملی، نیازی به حضور در رقابتهای قهرمانی کشور ندارند.

ضمن اینکه رضا اطری و یدالله محبی در کشتی آزاد و امیر قاسمی منجزی در کشتی فرنگی که توانستند در قزاقستان سهمیه المپیک کسب کنند نیز از حضور در مسابقات قهرمانی کشوری معاف هستند.

نظر شما