شناسهٔ خبر: 40260800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای دارخوین آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام دارخوین، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام دارخوین، شامگاه گذشته با حضور معاون امور عمرانی استانداری خوزستان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

فاضل عبیات، معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در این آیین اظهار داشت: مراسم آغاز احداث یادمان در سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم میثاق دوباره با شهیدان است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه دارخوین یکی از پایگاه‌های اصلی دفاع مقدس است، گفت: این شهر نقش محوری در عملیات‌های مهم جنگ تحمیلی از جمله شکست حصر آبادان و فتح خرمشهر داشته است.

عبیات افزود: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند؛ از این رو باید با عمل به وصیت‌نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آن‌ها است، عمل کنیم.

وی عنوان داشت: مزار شهدای گمنام به عنوان نماد مقاومت مردم شهر دارخوین در دفاع مقدس هستند و احداث این یادمان برای یادآوری رشادت رزمندگان و مردم منطقه از ارزش والایی برخوردار است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با تأکید بر ساماندهی و زیباسازی درگاه ورودی شهر، اصلاح شبکه دفع آب‌های سطحی و رفع محرومیت از آن، گفت: دارخوین با دارا بودن ظرفیت‌های متعدد باید در کانون اهتمام قرار گیرد. /۹۴۵۶/پ203/ق

نظر شما