شناسهٔ خبر: 40260333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

«جبهه مردمی برای آزادی فلسطین»: آیت‌الله خامنه‌ای نقشه راه برای آزادی فلسطین را ترسیم کرد

اقتصاد ایران: معاون دبیرکل «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» اعلام کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از طریق مقاومت، نقشه راه برای آزادی فلسطین را ترسیم کرد.

صاحب‌خبر -
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «ابو احمد فواد» معاون دبیرکل «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» اعلام کرد که مواضع آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، منطبق با اراده ملت فلسطین است.

ابو احمد فواد که با شبکه خبری المیادین گفت‌وگو می‌کرد، افزود: آیت‌الله خامنه‌ای از طریق مقاومت، نقشه راه برای آزادی فلسطین را ترسیم کرد و این همان گزینه ماست.

وی تصریح کرد: ما به عنوان بخشی از محور مقاومت به مبارزه خود تا آزادسازی کل اراضی فلسطین ادامه خواهیم داد و اسرائیل به عنوان غده سرطانی باید از بین برود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی قدس گفت که سخنان امروز آیت‌الله خامنه‌ای، وجود انتقاد شجاعانه از نظام رسمی عربی را نشان می‌دهد.

احمد فواد با بیان اینکه غالب نظام رسمی عربی به آمریکا گره خورده است، تصریح کرد: ترامپ از بیشتر کشورهای عربی، باج می‌گیرد.

احمد فواد با محکوم کردن عادسازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی فت که ملت‌های جهان عرب مخالف این مساله هستند. عادی سازی روابط به جایی رسیده که هواپیمای اماراتی به بهانه کمک به فلسطینیان در فرودگاه اسرائیلی فرود می‌آید.

معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در ادامه خواستار خروج از توافق «اسلو» شد و گفت: لغو توافق اسلو راهی برای پایان دودستگی میان فلسطینیان است و اختلاف ما با تشکیلات خودگردان ناشی از مخالت ما با این توافق است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها:

نظر شما