شناسهٔ خبر: 40258032 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

وزیر اطلاعات: تا آزادی قدس یک گام دیگر بیشتر باقی نمانده

خبرگزاری ایسنا

وزیر اطلاعات تصریح کرد: روز قدس در هیچ شرایطی فراموش نخواهد شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام سید محمود علوی در گفتگو با رادیو افزود: امسال روز قدس در آستانه روز آزادی خرمشهر قرار گرفته است. این تقارن را باید به فال نیک گرفت، چون یک تقارن معناداری است.

وزیر اطلاعات گفت: آزادی خرمشهر در قالب عملیات طریق‌القدس انجام شد و امام راحل فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد.

وزیر اطلاعات: تا آزادی قدس یک گام دیگر بیشتر باقی نمانده

وی افزود: آن روزها رسیدن به کربلا یک آرزوی بود که انسان‌های سطحی‌نگر آن را دست نیافتنی می‌دانستند اما امروز همه شاهد هستند که رهروان خمینی بزرگ در کربلا حضور دارند و خواب را از سرکرده استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار گرفته‌اند و او را طی یک مصوبه قانونی مجلس عراق ملزم به خروج از خاک این کشور کرده‌اند.

علوی در ویژه برنامه میدان فلسطین اظهار داشت: آزادگران قدس امروز به کربلا رسیده‌اند تا آزادی قدس شریف یک گام دیگر بیشتر باقی نمانده است.

وی ادامه داد: روزی که امام خمینی رحمت الله علیه جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نام نهاد و راهپیمایی روز قدس در ایران اسلامی شروع شد تنها این راهپیمایی در جمهوری اسلامی انجام می‌شد اما امروز روز قدس به یک واقعه جهانی تبدیل شده و تمامی ملت‌های مسلمان، آزاده و حتی غیر مسلمان روز قدس را گرامی می‌دارند.

وزیر اطلاعات گفت: اگرچه امسال مردم به دلیل مسئله شیوع کرونا برای اعلام حمایت از قدس نتوانسته‌اند در یک محل و مسیر گرد هم آیند اما دل‌ها و روح‌های پرخروشی که آرمان و آزادی قدس را دارند همه با هم فریاد آزادی قدس را سر می‌دهند و این روز را گرامی می‌دارند.

وی افزود: همان طوری که مقام معظم رهبری، رهبر حکیم انقلاب فرمود، قدس آزاد خواهد شد و رژیم اشغالگر قدس 25 سال دیگر را به خود نخواهد دید.

علوی در ادامه یادآور شد: ملت مسلمان ایران و رهروان امام راحل با هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب راه قدس را پویا و بالنده نگه خواهند داشت و آرمان قدس را تا تحقق آزادی قدس به یاری خدا دنبال خواهند کرد.

نظر شما