شناسهٔ خبر: 40257881 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

اگر نیاز فوری و اضطراری ندارید؛ صبر کنید

مردم حواستان به سهام عدالتتان باشد

دولت به جای اینکه صبر کند سبد سهام عدالت پس از اختصاص کد بورسی در پرتفوی آنان قرار بگیرد؛ از شنبه فروش ۳۰ درصد سهام را از طریق بانکها آغاز می کند!

صاحب‌خبر -

گروه اقتصادی- در یادداشت پیش رو که به قلم اکبر شهبازی پیرامون سهام عدالت نگاشته شده، نویسنده معتقد است: دولت به جای اینکه صبر کند سبد سهام عدالت پس از اختصاص کد بورسی در پرتفوی آنان قرار بگیرد؛ از شنبه فروش ۳۰ درصد سهام را از طریق بانکها آغاز می کند!

به گزارش بولتن نیوز، انگار میخواهند سهم ها را به ارزانی از دست مردم که اطلاع چندانی از بازار بورس ندارند، خارج کنند؛ همانطور که برگه های سهام ۱ میلیون تومانی پیش خور شد و تبدیل به برگه های ۵۰۰ هزار تومانی شد.

سهم های سبد عدالت شامل شرکت های با بنیاد و ارزشمندی است که هنوز جای رشد بسیاری دارند. سهم های بزرگ خودرویی؛ پتروشیمی ، سهام خوش آتیه بانکی و.... همه در سبد سهام عدالت هستند، که کارشناسان بازار سرمایه آینده خوبی برای آنها پیش بینی می کنند.

اگر نیاز فوری و اضطراری ندارید؛ صبر کنید و سهم هایتان را نفروشید؛ فکر کنید اصلا چنین دارایی نداشته اید. به سهامداری بلند مدت و حداقل یکساله فکر کنید و چوب حراج به مالتان نزنید.

نظر شما