شناسهٔ خبر: 40237304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار فیروزکوه‌: از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین روز قدس استفاده شود

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس، استفاده از ظرفیت رسانه‌های ارتباط جمعی، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای تبیین فلسفه و اهمیت این روز جهانی برای مردم ضرورت پیدا می کند.

صاحب‌خبر -

مهدی یوسفی جمارانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه برگزاری راهپیمایی یا تجمع به منظور روز جهانی قدس، شهرستان فیروزکوه تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا است، بنابراین طبق اعلام این ستاد در شهرستان فیروزکوه هیچ برنامه ای برای روز قدس نداریم.

وی با اشاره به اینکه اهمیت روز قدس بر هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: روز قدس میراث گرانبهای امام راحل و نماد مقاومت همه آزادی خواهان جهان علیه نظام و رژیم ظالم صهیونیست است و امسال با توجه به شرایط بحرانی ناشی از کرونا باید از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما بهره مندی حداکثری داشته باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرایط امروز کشور نسبت به روزهای گذشته بهتر شده اما این به معنی پایان کرونا نیست خاطرنشان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان باید اولویت زندگی روزمره مردم باشد و شهروندان بایستی دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

جمارانی در خصوص برگزاری نماز عید فطر اعلام کرد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بدون مشخص شدن محل خاص به صورت محدود و محله محور نماز عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

فیروزکوه در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

نظر شما