شناسهٔ خبر: 40233582 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گل سیدجلال حسینی در بین برترین گل‌های دقیقه آخری لیگ قهرمانان آسیا+ لینک نظرسنجی

گل کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که منجر به صعود آن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۸ شد، در فهرست برترین ۵ گل دقیقه آخری تاریخ این رقابت‌ها قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در یک نظرسنجی از کاربران خود خواسته از میان 5 گل به یاد ماندنی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا که در آخرین دقیقه بازی سرنوشت بازی‌ها را تعیین کردند، یکی را به عنوان گل برتر انتخاب کنند.

یکی از این گل‌ها، گلی است که سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در روز 14 اردیبهشت سال 97 مقابل الجزیره امارات به ثمر رساند و منجر به صعود سرخپوشان تهران به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

سایت AFC درباره گل سید جلال که در دقیقه ماقبل آخر بازی به ثمر رسید، می‌نویسد: داستان حضور پرسپولیس در فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا، داستانی سراسر درام بود چرا که رویکرد تسلیم نشدنی‌نماینده ایران به این تیم برای صعود به فینال کمک کرد. در مرحله یک هشتم نهایی آن رقابت‌ها مقابل الجزیره امارات اما داستان بازی مصداق بارزی از ضرب‌المثل «ساعتش می‌رسد، مردش می‌آید» (ضرب‌المثلی انگلیس به معنای حضور یک ناجی برای تغییر شرایط) بود. تیم تهرانی که گل نیمه دومش توسط کمک داور آفساید تشخیص داده و مردود اعلام شد، با گذشتن 89 دقیقه از زمان بازی، فاصله زیادی تا خروج از رقابت‌ها نداشت. اما کاپیتان و مدافع میانی تیم جلال حسینی با ضربه‌ای که هر مهاجمی به زدن آن افتخار می‌کند، ورزشگاه آزادی با 80 هزار تماشاگری که در آن حضور داشتند را به وجد آورد.

 

گل‌ هائو جونمین برای تیم شاندونگ لوننگ چین مقابل اف‌سی سیدنی استرالیا (5 خرداد 95)، گل کوکی یونکورا برای گامبا اوزاکای ژاپن مقابل جونبوک موتورز کره جنوبی (25 شهریور 94)، گل کی‌وون کیونگ وون برای الاهلی امارات مقابل الهلال عربستان (28 مهر 94) و گل عبدالرحمان غریب برای تیم الاهلی عربستان مقابل پاختاکور ازبکستان (30 اردیبهشت 98) دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین گل پیروزی بخش دقیقه آخری تاریخ لیگ قهرمانان آسیا هستند.

در «اینجا»می‌توانید در نظرسنجی انتخاب بهترین گل شرکت کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما