شناسهٔ خبر: 40232426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

فوتبال ایران| برانکو از رقابت با ایران فرار کرد

تیم ملی فوتبال عمان در ژانویه قبل با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران قرارداد امضا کرد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| برانکو، بعد از جدایی از پرسپولیس راهی لیگ عربستان شد اما نتوانست مثل پرسپولیس در آن تیم موفق باشد و بعد از گذشت 3 ماه از الاهلی عربستان اخراج شد. او بعد از جدایی از این تیم، پیشنهادهای مختلفی داشت ازجمله تیم ملی فوتبال ایران داشت. مدیران فوتبال ایران که به تازگی با مارک ویلموتس به مشکل خورده بودند؛ برای هدایت تیم ملی به سراغ برانکو رفتند. او که سابقه هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه داشت از همان زمان که در لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشت و با پرسپولیس در فوتبال ایران تمام جام ها را درو می کرد، علاقه داشت تا جانشین کی روش در تیم ملی شود. این دقیقا همان زمانی بودی که برانکو انتظارش را می کشید، اما پیشنهاد عجیب و غریب فدراسیون فوتبال به برانکو باعث شد تا او عطای رسیدن به نیمکت تیم ملی  را به لقایش ببخشد و هدایت تیم ملی عمان را به عهده بگیرد.

 

عمانی ها امیدوار بودند که با برانکو در انتخابی جام جهانی 2022 نتایج خوبی کسب کنند اما ویروس کرونا نه تنها این بازی ها را عقب انداخت بلکه حتی برنامه های تمرینی برانکو هم برگزار نشد.

 

طبق اعلام روزنامه الاتحاد عمان، فدراسیون فوتبال این کشور دو دیدار دوستانه برابر ایران و نیوزلند را برای شاگردان برانکو تدارک دید اما فعلا با توجه به تعطیلی فوتبال به خاطر کرونا خبری از این دو دیدار دوستانه هم نیست.

 

تقابل برانکو با تیم ملی فوتبال ایران که سابقه صعود به جام جهانی را با این تیم دارد می تواند بسیار جذاب باشد.

 

منبع: ایسنا

نظر شما