شناسهٔ خبر: 40220210 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

از سریال های جدید ایرانی خبر داری؟

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا-آیا جز کسانی هستید که ساعاتی از روز را به دیدن سریال و فیلم ایرانی می گذرانید؟ و به دنبال فیلم ایرانی ای که به تازگی به نمایش گذاشته شده است، می گردید؟ پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را حتما بخوانید. سریال های جدید و سرگرم کننده ای که در این مقاله معرفی کردیم، مخصوص کسانی است که همیشه پیگیر دانلود سریال ایرانی هستند.

 این روزها سریال های جدیدی در حال پخش هستند که دیدن هر کدام از آنها برای خانواده های ایرانی بسیار سرگرم کننده می باشد.

بنابراین می توانید با دانلود سریال های معرفی شده در این مقاله روزهای قرنطینه خود را به خوبی بگذرانید و نیازی نباشد برای خرید فیلم ایرانی از خانه بیرون بروید.

سریال های ایرانی معمولا در روز مشخصی از هفته منتشر می شوند که بلافاصله بعد از انتشار در سایت های خاصی بارگزاری شده تا شما بتوانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن سریال مورد علاقه تان را دانلود کنید.

اما جذاب ترین و پرطرفدارترین سریال ها کدامند؟

به دنبال فیلم سیاسی می گردی، حتما سریال آقازاده رو تماشا کن!

 سریال آقازاده در مورد تمام مسائل سیاسی و اقتصادی پشت پرده است که در این سریال به صورت کاملا واضح در مورد اتفاقات چند سال اخیر کشورمان صحبت می شود. دانلود سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی با همکاری حامد عنقا به عنوان تهیه کننده در اوایل خرداد ماه امکان پذیر است. شما می توانید بعد از عید فطر به تماشای این سریال در سایت دنا فیلم بپردازید.

بازیگرانی که در سریال آقازاده ایفای نقش کردند شامل امیر آقایی، امین حیایی، نیکی کریمی، ثریا قاسمی، جمشید هاشم‌پور، کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه و... می باشد.

منتظر باشید محسن سلطانی در سریال آقازاده چه می کند؟

 به گفته حامد عنقا تهیه کننده این سریال، شخصیت اصلی داستان فردی به نام حامد است که شغل او دادیاری است و در پی بازی این فرد دردها و رنج های موجود در جامعه به چالش کشیده می شود‌. باید منتظر باشیم که مهدی سلطانی بعد از ایفای نقش در سریال هایی همچون شهرزاد و خواب زده، در سریال جدیدش چه خواهد کرد.

 دانلود سریال آقازاده بعد از انتشار آن بلافاصله با کیفیت های متفاوت و عالی در سایت دنافیلم امکان پذیر است.

تماشای اولین سریال هومن سیدی به نام قورباغه

 همانطور که می دانید، هومن سیدی بعد از بازی کردن سریال گلشیفته تصمیم گرفت  دیگر بازی نکند. اما این تصمیم در مورد کارگردانی او صدق نمی کند. او این روزها مشغول ساخت سریالی به نام قورباغه است و مطمئنا خیلی از شماهم منتظر این سریال هستید.

خبر خوشی هم برای طرفداران بازیگر ‌معروف مان یعنی نوید‌ محمدزاده داریم! چه بهتر از این که ایشان در این سریال بازی می کند. حال باید منتظر باشیم سریال قورباغه به بازیگری نوید محمدزاده و کارگردانی هومن سیدی چه خواهد بود.

سوال خیلی ها، سریال قورباغه از کی شروع می شود؟

 طبق گفته های صابر ابر (یکی از بازیگران نقش اول این سریال)، زمان پخش سریال قورباغه مشخص شده بود اما به خاطر شیوع ویروس کرونا پخش این سریال کمی با تأخیر روبرو شده است و هنوز نامشخص است که دانلود سریال قورباغه چه زمانی امکان پذیر می شود.

سریال قورباغه شاید عجیب ترین سریال ایرانی باشد.

از احوالاتی که این سریال دارد، شاید ممکن باشد یکی از عجیب ترین سریال های ایرانی شود که تاکنون هیچ کارگردانی در این زمینه فعالیت نداشته است. برخی از سکانس های آن  در کشورهای دیگر تولید می شود و به تازگی هم خبر به گوش ما رسیده که قسمتی از فیلمبرداری این سریال در کشور تایلند در حال انجام است.

 بازیگرانی که در سریال قورباغه بازی کردند، همگی جز بازیگران خوش نام و مشهور سینمای ایران می باشند که مطمئنا با همه آنها آشنا هستید. از جمله بازیگران این سریال می توان به نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، صابر ابر، نوید پورفرج، فرشته حسینی اشاره کرد.

حتما منتظر خبر انتشار و دانلود سریال قورباغه از دنافیلم باشید‌‌.

کمدی دوست ها دانلود سریال موچین را از دست ندهند!

 سریال موچین یک سریال کاملاً کمدی است که به کارگردانی و نویسندگی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری ساخته شده است. در واقع دانلود سریال موچین با هنر نمایی علی صادقی و دیگر بازیگران کمدی باعث شده است، سر و صدای زیادی به پا کند. مضمون اصلی این سریال کمدی و عاشقانه است. اما در قسمت هایی از داستان موضوعات اجتماعی نیز دیده می شود.

معروف ترین بازیگران کمدی در سریال موچین

  بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می‌کنند شامل مرجانه گلچین، حمید لولایی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، افشین قیاسی، علی صادقی بهنوش بختیاری و... می باشد. با وجود چنین بازیگران خوش ذوقی حتما تماشای این سریال ایرانی بسیار جذاب و دلنشین است.

در صورت انتشار، دانلود سریال موچین را می توانید از سایت فیلم و سریال ایرانی دنا فیلم انجام دهید.

دانلود سریال بسیار جذاب و کلیشه ای هم گناه را فراموش نکنید.

این روزها تماشای سریال هم گناه توسط بازدیدکنندگان این فیلم بسیار پر حاشیه بوده و علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. این فیلم اولین کار آقای مصطفی کیائی در شبکه نمایش خانگی است که در کنار ارائه این مجموعه، فیلم‌هایی همچون بارکد، عصر یخبندان و چهارراه استانبول را نیز به نمایش پرده سینما رسانده است.

دانلود سریال هم گناه از اسفندماه 98 در دنا فیلم آغاز شده و هم اکنون قسمت دوازدهم سریال نیز منتشر شده است.

ماجرا در مورد یک خانواده قدیمی ساکن تهران است...

داستان این سریال در مورد خانواده قدیمی در تهران به نام صبوری می باشد که سال های زیادی در زمینه پرورش گل های زینتی کار کرده اند. این خانواده شامل سه برادر و یک خواهر است و همه در این کار مشغول هستند، به جز پسر دوم به نام فریبرز که الان در سن 58 سالگی قرار دارد و افسر اداره آگاهی می باشد. او در همان ابتدای جوانی تصمیم گرفت که پلیس شود و برای گذراندن دوره تخصصی خود مجبور می شود به  شهرستان برود و...

بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند:

این فیلم ژانر خانوادگی و اجتماعی دارد و کسانی که در این فیلم بازی می کنند شامل ساقی حاجی پور، رویا‌ تیموریان، فرانک کلانتر، مهدی پاکدل، هدیه تهرانی، افسانه ناصری، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، مرتضی حسینی، روشنک گرامی، افسانه چهره آزاد، هنگامه قاضیانی، شیرین اسماعیلی، آیتک جاوید نژاد، حبیب رضایی و ... می باشند.

کلام آخر

حال که نگرانی و استرس به جزء جدایی ناپذیر زندگی همه ما تبدیل شده است، ایجاد تفریحات و سرگرمی های سالم و مقرون به صرفه نیازی ضروری محسوب می شود. امیدواریم  در این مقاله با معرفی سریال های جذاب ایرانی، در رفع این نیاز و گذراندن اوقات خوشتان سهیم شده باشیم.


نظر شما