شناسهٔ خبر: 40167682 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

دریافت ۵۰۰ هزار تومان برای خرید پروژکتور از داوران خانم صحت دارد؟

صاحب‌خبر -

یکی از کانال‌ها در فضای مجازی در خبری مدعی شد آکادمی داوران تهران برای آموزش مجازی نوآموزان زن، ضمن نقض طرح کنفدراسیون، به متقاضیان حضور در این کلاس‌ها اعلام کرده برای خریداری ویدئو پروژکتور باید ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.

برای پیگیری این موضوع با حسین عرب براقی، رئیس دپارتمان داوری تهران که پدر همسر علیرضا فغانی، داور بین المللی کشورمان است گفتگو کردیم که او ضمن اظهار تعجب نسبت به چنین موضوعی اعلام کرد: برای اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم. حتی دپارتمان داوری استان تهران برای نوآموزان کلاسی را هم برگزار نکرده است. ما حتی آکادمی داوران هم نداریم و من اینکه این اقدام از سوی دپارتمان داوران استان انجام شده باشد را تکذیب می‌کنم.

او افزود: کلاس‌های آموزشی که برای داوران در تهران انجام می‌شود، باید زیرنظر دپارتمان و کمیته داوران تهران برگزار شود. این موضوع هم طبق هماهنگی فدراسیون فوتبال است.

عرب براقی تصریح کرد: اگر چنین موضوعی واقعیت داشته باشد هیچ ارتباطی به ما ندارد و آن را از سوی کمیته، دپارتمان داوری و هیئت فوتبال استان تهران تکذیب می‌کنم. اگر هم قرار باشد کلاسی زیر نظر ما برگزار شود باید خیلی شفاف طبق دستورالعمل‌های فدراسیون و با درنظر گرفتن هزینه‌های مصوب فدراسیون باشد. نمی‌توانیم بدون حساب و کتاب چنین مبلغی از بانوان بگیریم.

رئیس دپارتمان داوران استان تهران درباره اینکه آیا احتمال انجام شدن چنین اقدامی از سوی نهاد‌های مستقل از کمیته و دپارتمان داوران استان تهران وجود دارد یا خیر، گفت: اگر نهادی هم بخواهد چنین کاری انجام بدهد و برای داوران کلاس آموزشی برگزار کند باید از هیئت فوتبال مجوز بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما