شناسهٔ خبر: 40146259 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خبری بد برای رقبای پرسپولیس؛ احتمال آغاز تمرین تیم‌های لیگ برتری از همین هفته

خبرگزاری میزان نوشت: سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: هنوز ستاد مبارزه با کرونا تاریخی برای شروع تمرینات تیم‌ها اعلام نکرده، اما باید بازی‌ها را تا قبل از مرداد به پایان برسانیم.

صاحب‌خبر -

سهیل مهدی درباره تاریخ شروع تمرینات گروهی تیم‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هنوز ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تاریخی برای شروع تمرینات گروهی تیم‌ها اعلام نکرده و ما منتظر هستیم تا این نهاد هر چه سریع‌تر به ما ابلاغ کند. احتمال دارد از اواسط این هفته تمرینات شروع شود.

وی افزود: به هر حال امکان دارد در مرداد، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته شود. ما باید تا قبل از شروع این بازی‌ها لیگ را به پایان برسانیم؛ بنابراین هرچه شروع تمرینات دیرتر انجام شود، تیم‌ها زمان کمتری برای آماده‌سازی خواهند داشت.

سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر درباره نحوه تمرین باشگاه‌هایی که در منطقه خطرناک هستند و شیوع ویروس کرونا در شهرهای آنها همچنان بالاست، گفت: وقتی خود وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اجازه تمرین گروهی در شهرها را بدهد، دیگر ما نمی‌توانیم مانع آن شویم. البته تیم‌ها ابتدا دوره بدنسازی را انجام می‌دهند که می‌توان آن را با تعداد بازیکن کمتر هم برگزار کرد.

مهدی در ادامه درباره اینکه آیا ناظری در تمرینات خواهد بود که تیم‌ها تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: پزشکان هر باشگاهی ناظر تمرینات و رعایت کردن نکات بهداشتی بازیکنان خواهند بود اما برای مسابقات قطعاً ناظر ویژه خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما قطعاً برای شروع مسابقات از وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش استعلام می‌گیریم. در صورتی که مدیریت بهداشت اعلام کند، شرایط برای برگزاری مسابقات مهیا نیست، لیگ را تعطیل می‌کنیم. برای همه ما حفظ جان مردم کشورمان در اولویت است.

256 43

نظر شما