شناسهٔ خبر: 40099596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

حمله هواداران پرسپولیس به قهرمانی؛ جام را به خاطر اشتباه تو و همکارت از دست دادیم

صاحب‌خبر -

محسن قهرمانی در طول دوران داوری اش قضاوت‌های پرحرف و حدیثی داشت که معروف‌ترین و جنجالی‌ترین داوری اش به لیگ سیزدهم و بازی حساس پرسپولیس و سپاهان در اصفهان مربوط می‌شد. دیداری که قهرمانی در اولین دقایق بازی به اشتباه میثم حسینی را از پرسپولیس اخراج کرد و یک پنالتی برای سپاهان گرفت. بعد از پایان آن دیدار که با باخت سرخپوشان همراه بود علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس حسابی از خجالت قهرمانی درآمد و ماجرا‌های غش کردن و کارت به کارت را مطرح کرد. حرف‌هایی که باعث بروز دعوای حقوقی شدیدی در فوتبال ایران شد و نتیجه اش محرومیت محسن قهرمانی از داوری بود.

اما این روز‌ها که بازار اعتراف بین داوران داغ شده، قهرمانی هم حرف‌های عجیبی زد. این داور در مورد آن اشتباه جنجالی و اتفاقات بعد از آن دیدار گفت: من همان موقع از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کردم ولی بعد از آن دیدار مقابل سپاهان داوری‌ها به سمت پرسپولیس چرخید و به نفع آن‌ها شد.

قهرمانی در خصوص فصلی حرف زد که پرسپولیس در هفته آخر جنگ قهرمانی را به فولاد باخت و شاگردان فرکی با شکست دادن گسترش فولاد تبریز جشن قهرمانی گرفتند.

این صحبت‌های قهرمانی جرقه‌ای شد تا دوباره هواداران پرسپولیس به این داور حمله کنند. آن‌ها در اشاره به صحبت‌های جنجالی قهرمانی در خصوص آن فصل می‌گفتند. این آقا یادش رفته چطور سر پرسپولیس را در اصفهان برید و یا یادش رفته همکارش در بازی پرسپولیس و فولاد در اهواز چطور گلی که آرش افشین با دست وارد دروازه پرسپولیس کرد را قبول کرد و مانع قهرمانی پرسپولیس در آن فصل شدند.

نظر شما