شناسهٔ خبر: 40079241 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

آنا گزارش می‌دهد؛

وقتی یک دلال همه‌کاره باشگاه پرافتخار لیگ برتری می‌شود/از حقوق 27 میلیونی تا رسانه‌ای کردن اسناد باشگاه

باشگاه معروف لیگ برتری این روزها چوب اعتماد به دلالی را می‌خورد که تا دو هفته پیش همه‌کاره این باشگاه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی آنا، اخیراً باشگاه معروف لیگ برتری درگیر حواشی‌ای شده است که پیگیری‌های ما نشان داده همه آنها از زمانی آغاز شد که یک دلال از این باشگاه کنار گذاشته شد. همان دلالی که به نوعی همه‌کاره این باشگاه ریشه‌دار بود و در فاصله چند ماه هر کاری در این باشگاه دلش خواست انجام داد.

فرد اشاره شده که تا یک سال پیش مدیربرنامه چند بازیکن نه چندان مطرح لیگ برتری بود، ابتدا توسط مدیرعامل فصل پیش  این تیم به عنوان مشاور وارد باشگاه شد و کم کم با سرمربی خارجی تیم نیز ارتباط گرفت. هر چند این مربی در حالت عجیبی ایران را ترک کرده و خیلی‌ها واسطه بازگشت او شدند که به ایران برگردد؛ اما این اتفاق رخ نداد.

در همین هیاهو بود که آقای دلال کم‌کم  در باشگاه قدرت پیدا کرد و با تغییر مدیرعامل نیز جایگاهش در باشگاه محکم‌تر و به تیم نیز نزدیک‌تر شد. هر چند سرمربی تیم خیلی زود به هویت این دلال دست پیدا کرد و کم‌کم او را از تیم و باشگاه کنار گذاشت.

نکته جالب این که این واسطه نقش عمده‌ای در جذب بازیکنان خارجی تیمش داشت و هر موقع حق و حقوق آنها عقب می‌افتاد، به نوعی باشگاه را تحت فشار قرار می‌داد تا پول‌شان را بدهد. در این میان یکی از‌ این بازیکنان خارجی قراردادش را یکطرفه فسخ و با بازگشت به کشورش خواهان کل پول قرارداد 6 ماهه‌اش از باشگاه شد.

در مورد این دلال جالب است بدانید که مبلغ 27 میلیون تومان از باشگاه معروف حقوق دریافت می‌کرد و بعد از رفتن سرمربی خارجی نیز در منزل وی  که در بهترین جای شهر بود، اقامت داشت!

چند وقتی است که اسناد محرمانه‌ای  از باشگاه لیگ برتری اشاره شده در رسانه‌ها دیده می‌شود که به حقوق و دستمزد‌های مدیران فعلی و پیشین این باشگاه ارتباط دارد. از طرفی دو بازیکن خارجی تیم هم شدیداً مدیرعامل را تحت فشار قرار داده‌اند که اگر پول‌شان را نگیرند، فصل بعد در تیم نخواهند ماند. این اتفاقات دقیقاً از زمانی آغاز شده که آقای دلال از این باشگاه اخراج شد و جای خود را به فردی دیگر از تیم داد.

در واقع باشگاه ریشه‌دار و پرافتخار کشورمان چوب اعتماد به دلالی را می‌خورد که برای مدتی در این باشگاه مسئولیت مهمی گرفت و حالا بعد از اخراجش در تلاش است آرامش  باشگاه سابقش را بر هم زده و زمینه برکناری مدیرعامل را فراهم کند.

از نهاد‌‌های دولتی انتظار می‌رود به این قضیه ورود کرده و اجازه ندهند یک دلال به این راحتی در یک باشگاه دولتی پست مهم گرفته و هر کاری که دلش بخواهد انجام دهد. اگرچه وزارت ورزش در ظاهر در تلاش برای‌ مبارزه با فساد است غافل از اینکه خیلی ماجراهای روشن در فوتبال کشورمان  در حال رخ دادن است و اسم آن را جز فساد چیز دیگری نمی‌شود گذاشت.

انتهای پیام/پ

نظر شما