شناسهٔ خبر: 40075459 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

آخرین اخبار از قیمت سکه

صاحب‌خبر -

ایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف گفت: بطوریکه برخی از نمادهای بانکی در بورس، سکه را حداقل ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان بالاتر از قیمت بازار از مردم می‌خرند.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار ارز گفت: با معاملات صبح امروز نرخ هر سکه طلا طرح جدید با افزایش ۱۲۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۷ میلیون ۲۵۰ هزار تومان رسیده است که بیشتر به دلیل افزایش تقاضا و نرخ ارز است. این افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری بوده که باعث شده تا حباب سکه تمام به ۴۵۰ هزار تومان افزایش یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان و سکه های گرمی نیز یک میلیون تومان است. همچنین نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف در مورد خرید و فروش سکه در بورس هم گفت: نکته مهم آنست که همیشه معاملات بورس متاثر از بازار بود اما در حال حاضر بازار متاثر از بورس است. بطوریکه برخی از نمادهای بانکی در بورس، سکه را حداقل ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان بالاتر از قیمت بازار از مردم می‌خرند.

نظر شما