شناسهٔ خبر: 40008264 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

‌نماینده پارلمان لبنان: ایستادگی در مقابل فشارها را پیروزی می‌دانیم

تهران-ایرنا- نماینده پارلمان لبنان از فراکسیون "وفاداری به مقاومت " با بیان اینکه اسرائیل همچنان از قدرت حزب الله بیم دارد، افزود: فشارهای همه جانبه سیاسی و اقتصادی بر حزب الله برای خشکاندن منابع آن است اما نسبت به این اقدامات غافل نیستیم و ایستادگی در مقابل آن را پیروزی می‌دانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری اذاعه النور ،محمد رعد گفت که ماموریت حزب الله پس از آزاد سازی خاک لبنان در سال ۲۰۰۰ حفظ ارزش ها و امروز در میان فشارهای همه جانبه و گسترده پایداری است.

وی افزود که چالش امروز بسیار گسترده بوده و محاصره اقتصادی و مالی حزب الله تلاس برای خشکاندن منابع  و تضعیف آن است چرا که برغم رخدادها امروز اما اسرائیل همچنان از قدرت حزب الله بیم دارد .

رعد خاطرنشان کرد: گروه بزرگی از نیروها در دولت حضور دارند و از ابتدا گفتیم که این دولت شباهت زیادی به تیم سیاسی ما ندارد اما آماده همکاری با آنها بودیم و برخی از قدرتهایی که در مورد برنامه اقتصادی در کابینه به توافق رسیده اند به جلسه‌ای با بعبدا رفتند و بحث و گفت و گو درباره جزئیات را آغاز کردند.

وی تصریح  کرد که شتاب در سیاست های اقتصادی در دوره نخست وزیر رفیق حریری بود و ما در صدر نیروهایی بودیم که مخالف این سیاست ها بودند اما بعد از ترور رفیق حریری ، کشور در آستانه فروپاشی قرار گرفت و ما به دنبال حفظ انسجام کشور بودیم و حتی با کسانی که دشمن ما بودند، همکاری داشتیم. 

وی افزود که با احترام به همه کارشناسان اقتصادی که به این خطرات در گذشته اشاره کردند می گویم که ما نیز در این خطرات شریکیم اما هیچ کس طرحی اقتصادی و آماده و برنامه ریزی شده برای اینکه طبق آن عمل کنیم ارایه نکرد و اگر امروز هدف از فروپاشاندن کشور برای سرنگون کردن حزب الله است این یک فاجعه است اما اگر هدف از اشاره تلویحی به سرنگونی کشور ، گرفتن یک برگ از حزب الله است من می گویم به صراحت که هرگز احدی قادر به کندن برگی از ما نیست.


 

نظر شما