شناسهٔ خبر: 40004424 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازگشت کهکشانی‌ها؛ خاص‌ترین تمرین تاریخ رئال(عکس)

بازیکنان رئال مادرید امروز پس از دو ماه دوری از تمرینات، در کمپ والدبباس حاضر شدند و تمرین کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شصت روز پیش بود که تست کرونای تری تامپکینز بسکتبالیست رئال مادرید مثبت اعلام شد و در نتیجه باشگاه از تمامی بازیکنان تیم های فوتبال و بسکتبالش خواست تا خود را در خانه قرنطینه کنند.

هفته گذشته از تمامی بازیکنان تست کرونا گرفته شد و پس از اینکه همه نتایج منفی شدند، از امروز و طبق برنامه از پیش تعیین شده، تمرینات از سر گرفته شد.

 

 

 

 

ساعت 9 صبح، گروه اول بازیکنان به تدریج وارد کمپ والدبباس شدند. سرخیو راموس، تونی کروس، لوکاس واسکز، ادن هازارد، کاسیمیرو، گرت بیل، لوکا مودریچ، دنی کارواخال، ناچو، آلتوبه و ... جز اولین بازیکنانی بودند که وارد کمپ شدند و نزدیک به ساعت 10 تمرین را شروع کردند.

 

 

 

 

طبق دستورالعمل لالیگا، در هر تمرین نباید بیشتر از یازده بازیکن حضور داشته باند و در یک زمین تمرینی نیز نباید بیشتر از 6 نفر حاضر باشند. 11 بازیکن دسته اول در دو زمین مختلف و به صورت انفرادی با حفظ رعایت فاصله 4 متری، به تمرین مشغول شدند و در انتها نیز به کار با توپ پرداختند.

از ساعت 11 و همزمان با خروج دسته اول از کمپ بود که دسته دوم وارد شدند. بازیکنانی مثل ماریانو، آسنسیو، روردیگو، مندی، والورده، وینیسیوس و ....

طبق عکس های منتشر شده در وبسایت رئال مادرید، می توان پی برد که بازیکنان از ماسک استفاده نمی کردند ولی کادر فنی و کارکنان کمپ، ماسک به صورت داشتند و با تجهیزات بهداشتی کامل در زمین حضور داشتند. همچنین بازیکنان پس از تمرین مستقیما راهی منزل شدند و خبری از حضور در رختکن و دوش گرفتن نبود.

 

 

 

 

از نکات قابل توجه، حضور ادن هازارد و مارکو آسنسیو در تمرین و کار با توپ آنها بود. هازارد که ماه مارس در دالاس آمریکا از ناحیه مچ پا تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، حالا به شرایط ارمانی نزدیک می شود و اگر لالیگا از 12 ژوئن پیگیری شود، می تواند کهکشانی ها را همراهی کند. آسنسیو هم که تابستان گذشته رباط صلیبی پاره کرده بود به نظر، یار تازه رئالی ها در شروع مجدد بازی ها خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما