شناسهٔ خبر: 39850329 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تعمیر رایگان ۳۰۰ خودروی اورژانس توسط تعمیرکاران تهرانی

اعضای اتحادیه تعمیرکاران خودروی پایتخت با پیوستن به پویش اجتماعی "همدلی"، تاکنون بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی اورژانس، پرسنل و کادر درمانی بیمارستان های دولتی تهران را به رایگان تعمیر و سرویس کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

رئیس این اتحادیه روز دوشنبه افزود: این مهم در لبیک به رهبر معظم انقلاب و بر حسب وظیفه اجتماعی با شیوع ویروس کرونا اجرایی شده و از ابتدای سال جدید تاکنون بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی امدادی و اورژانس به همراه خودروهای پرسنل کادر درمانی در بیمارستان های مسیح دانشوری ، امیر اعلم، تجریش و مدرس به رایگان تعمیر و سرویس دهی شده و این خدمات همچنان ادامه دارد.

اخبار اقتصادی- «علیرضا نیک آیین» گفت: همه اعضای جامعه حدود پنج هزار نفری این اتحادیه مشتاقانه در این طرح مشارکت کرده اند و در هر نوبت حدود ۵۰ نفر از اعضا در قالب یک اکیپ به انجام خدمات می پردازند.

وی با یادآوری مشارکت تعداد زیادی از اعضای این اتحادیه در زمان جنگ و تعمیر رایگان خودروها در جبهه های نبرد، خاطرنشان کرد: این خدمات تا زمان عادی شدن شرایط و عاری شدن جامعه از این ویروس ادامه خواهد داشت.

گفتنی است اعضای این اتحادیه که در دوره تعطیلات عید نوروز نیز در آماده باش کامل بودند و به ارائه خدمات و سرویس دهی پرداختند، با افزایش هزینه ها از جمله هزینه های کارگری ، مخارج بهداشتی و ضدعفونی، همچنین مخارج آب، برق و گاز مواجه شدند و حداقل انتظارشان یاری دولت به این صنوف است.

 

نظر شما