شناسهٔ خبر: 3972139 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه راه‌مردم | لینک خبر

پایان مرحله سوم عملیات تکریت

نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر نفت قانع شدند

نمایندگان سوال‌کننده از وزیر نفت که در دو بخش مربوط به حوادث صنعت نفت و همچنین دریافت مبالغی در تعرفه گاز مصرفی مشترکان پرسش خود را مطرح کردند، بدون انجام رای‌گیری از پاسخ‌های زنگنه قانع شدند.

صاحب‌خبر -

بیژن زنگنه، وزیر نفت، برای پاسخ به پرسش‌های نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه، علیرضا محجوب، نماینده تهران و غلامرضا کاتب، نماینده گرمسار، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

در این جلسه ابتدا پرسش مشترک نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب درباره حوادث و آتش‌سوزی‌های اخیر در برخی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های کشور مطرح شد و سپس بیژن زنگنه، وزیر نفت در جایگاه قرار گرفت و به پرسش‌ها پاسخ داد.

پس از پاسخ‌های وزیر نفت، علی مطهری که ریاست جلسه علنی مجلس را به‌عهده داشت از دو نماینده سوال‌کننده درخواست کرد نظر خود را درباره سخنان زنگنه بیان کنند که آنها نیز عنوان کردند از پاسخ‌های وزیر نفت قانع شده‌اند و نیازی به رای‌گیری نیست.

در ادامه سوال غلامرضا کاتب، نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی درباره علت دریافت مبالغی در تعرفه گاز مصرفی مشترکان مطرح شد و وزیر نفت به سوال وی نیز پاسخ داد و عنوان کرد: وزارت نفت می‌تواند مبلغی را که به عنوان بیمه حوادث از مشترکان دریافت کرده به آنها بازگرداند.

در پایان علی مطهری از وزیر نفت درخواست کرد تا وزارت نفت در بخش مربوط به آتش‌سوزی‌ها و حوادث اخیر در صنعت نفت و همچنین بازگشت منابع مالی مردم که به عنوان بیمه حوادث مشترکان گاز مصرفی دریافت شده اقدام‌های لازم را انجام دهد. نمایندگان سوال‌کننده نیز بدون رای‌گیری از پاسخ‌های وزیر نفت قانع شدند.

نظر شما