شناسهٔ خبر: 39552592 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خاطره‌‌بازی با سومین پیروزی ذوب‌آهن در آسیا با منصوریان+ فیلم

در 3 اردیبهشت سال گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن با هدایت علی‌رضا منصوریان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوصل امارات به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز ۳ اردیبهشت ماه سال ۹۸ در قالب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در ورزشگاه فولادشهر میزبان الوصل امارات بود و در پایان موفق شد به پیروزی دست پیدا کند.

شاگردان علی‌رضا منصوریان که در بازی نخست مقابل الزورا عراق متوقف شده بودند با ۲ پیروزی مقابل النصر عربستان و الوصل امارات به بازی برگشت مقابل الوصل رسیده بودند و موفق شدند بار دیگر این تیم را شکست دهند.

در آن دیدار ذوب‌آهن کار را در همان دقایق ابتدایی و نیم اول تمام کرد و با ۲ بار گلزنی از حریف خود پیش افتاد؛ در ادامه نیز این نتیجه تا پایان باقی ماند و ذوب‌آهن به سومین برد خود در مرحله گروهی فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرد.

علی‌رضا چراغعلی و ارسلان مطهری در دیدار با الوصل برای سبز‌پوشان گلزنی کردند و پیروزی ذوب‌آهن را پایه‌ریزی کردند؛ در ادامه می‌توانید خلاصه این دیدار را مشاهده کنید.

 

 

در ادامه بازی‌های فصل گذشته آسیا ذوب‌آهن با ۲ تساوی مقابل الزورا و النصر به عنوان صدرنشین به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد اما در این مرحله به الاتحاد عربستان باخت و حذف شد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۱۰/

نظر شما