شناسهٔ خبر: 39450323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در راستای مقابله با کرونا؛

دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) از طرح‌های پژوهشی مرتبط با کرونا حمایت می‌کند

دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) از طرح‌های پژوهشی مرتبط با بیماری کووید ۱۹ (کرونا) اساتید و دانشجویان حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در راستای جریان سازی علمی، تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها و در اختیار گرفتن ابتکار عمل، تولید و توسعه علم نافع و انجام وظایف ناشی از مسئولیت‌های اجتماعی، از پژوهش‌های اساتید و دانشجویان خود در قالب طرح‌های پژوهشی درون دانشگاهی به شکل ویژه حمایت می‌کند.

اساتید و دانشجویان دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) می‌توانند پیشنهاد خود را در قالب طرح درون دانشگاهی به حوزه معاونت پژوهشی این دانشگاه ارسال نمایند. این طرح‌ها با اولویت بالا در شورای پژوهشی مورد بررسی علمی و مالی قرار خواهند گرفت و در صورت تصویب، بخشی از بودجه این طرح‌ها در حوزه علوم انسانی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و در حوزه‌های فنی و مهندسی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

تحقیقات میان رشته‌ای از شانس بالاتری برای انتخاب برخوردار خواهند بود، همچنین در صورتی که لازم باشد تا این تحقیقات در مجلات معتبر علمی به چاپ رسیده یا در همایش‌های معتبر علمی ارائه گردند، پژوهه ویژه‌ای برای اساتید، حداکثر برابر ۵۰ درصد سقف پژوهه اساتید در سال ۱۳۹۹ تخصیص خواهد یافت.

مهلت ارسال پیشنهادات تا انتهای اردیبهشت ۱۳۹۹ می‌باشد و لازم است پروژه‌های مشمول این حمایت‌ها حداکثر ظرف ۱۲ ماه خاتمه یابند.

نظر شما