شناسهٔ خبر: 39309387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۰ تخت بستری بیماران کرونایی در پارسیان راه اندازی شد

بندرعباس- ایرنا- ۲۰ تخت بستری همراه با پرسنل و تجهیزات و کادر پزشکی در بیمارستان رستمانی شهر پارسیان برای خدمات رسانی به بیماران تنفسی و کرونایی وارد چرخه درمان شد.

صاحب‌خبر -

فرماندار پارسیان جمعه شب در این آیین گفت: این اقدام با اشاره به مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان و به دستور  استاندار هرمزگان و همت فرمانده منطقه چهارم سپاه دریایی راه اندازی شده است.
رضاپور  افزود: با راه اندازی این تخت ها در بیمارستان پارسیان در راستای افزایش بیماران کرونای در شهرستان آمادگی کامل را دارا می باشد.
وی بهداری سپاه دریایی کشور دارای کادر و نیروی درمانی متعهدی است، اظهارداشت: باید فضای درمانی مناسب در اختیار این پرسنل و کادر پزشکی قرار گیرد تا خدمات درمانی شایسته ای به مردم پارسیان ارائه شود که طبق بازدید میدانی از بیمارستان جانمایی صورت گرفت.

تاکنون ۶۸ هزار و ۱۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جان باختگان کرونا در کشور به ۴۲۳۲ نفر رسید.

 تا۲۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۸۱۹۲ نفر رسید.

 متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تاکنون ۴۲۳۲ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۳۵ هزار و ۴۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: ۳۹۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۲۴۲ هزار و ۵۶۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

نظر شما