شناسهٔ خبر: 39304820 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

وزیر ارشاد در پیامی درگذشت مادر احمدرضا درویش را تسلیت گفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیام‌هایی جداگانه، درگذشت مادر احمدرضا درویش را به این کارگردان سینمای ایران تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مادر احمدرضا درویش، کارگردان سینما که دو فرزند خود را در دفاع مقدس تقدیم اسلام و ایران کرده است، بر اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

سیدعباس صالحی در پیامی به همین مناسبت نوشته است:

«هنرمند فرهیخته جناب آقای احمدرضا درویش

درگذشت بانوی پرهیزگار و مومنه، ام الشهیدین، مادر گرامی‌تان را صمیمانه تسلیت می‌گویم.

از درگاه خداوند منان برای آن فقیده سعیده رحمت و آمرزش الهی و برای بازماندگان معزز صبر و بردباری آرزومندم.»

همچنین، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی هم این ضایعه را به درویش تسلیت گفته و نوشته است: «فسبحان الذی بیده ملکوت کل شئ و الیه ترجعون

جناب آقای درویش

درگذشت مادر گرامیتان را صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند مهربان برای آن ام‌الشهیدین، رحمت واسعه و برای جنابعالی و خانواده مکرم، شکیبایی در این مصیبت و اجرمندی در تحمل آن مسألت دارم.»

پیام تسلیت علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به این شرح است:

«هنرمند گرامی جناب آقای احمدرضا درویش

مصیبت فقدان «حاجیه خانم دلشاد نظری» مادر گرامیتان را تسلیت می‌گویم. او بنده مؤمن و صبور خدا بود که در نیمه شعبان به فرزندان شهیدش پیوست و دنیای فانی را ترک کرد، اما درد و داغ فقدانش بر جان و روح شما و بازماندگان سنگینی می‌کند. از خدای منان می‌خواهیم که به اندازه بزرگی این مصیبت، به‌شما صبر و اجر عنایت فرماید و ایشان را در جوار اولیاء و صلحا و شهدا، مهمانِ خوانِ رحمتش گرداند.»

نظر شما