شناسهٔ خبر: 39302718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

لبیک خبرگزاری شبستان ایلام به پویش « امید و همدلی»

دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان ایلام با اختصاص یک روز حقوق خبرنگاران خود به پویش« امید و همدلی» در راستای جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان آسیب دیده از کرونا لبیک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، پویش« امید و همدلی» به همت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و افراد نیازمند آسیب دیده از شرایط شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده است که در نخستین جلسه راه اندازی این پویش در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از کسبه، بازاریان و اصحاب رسانه و مطبوعات استان حضور داشتند.

 

پویش« امید و همدلی» در استان ایلام با محوریت مساجد برگزار می شود، در این پویش افراد نیازمندی که تحت حمایت هیچ نهادی قرار ندارند و هم اکنون با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، به شدت در تنکنای معیشتی قرار دارند در محلات شناسایی شده و از طریق این پویش کمک های مالی در اختیار آنان قرار می گیرد.

 

مردم استان ایلام همواره نشان داده اند که در صحنه های مختلف از جمله بلایای طبیعی به کمک هموطنان و هم استانی خود شتافته و در امر کمک به هم نوع خود ید طولایی دارند، مردم ایلام در  زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب، با احساس مسئولیت و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی به کمک هموطنان خود شتافتند و در حادثه سیل فروردین ماه سیل گذشته در نقاط مختلف استان نیز شاهد سیل مهربانی مردم ایلام در کمک به سیل زدگان هم استانی و سایر استان های کشور بودیم.

 

اما این روزها که سایه شیوع ویروس کرونا از روزهای پایانی سال گذشته بر کشور و نقاط مختلف استان سایه افکنده که منجر به  بروز مشکلات اقتصادی برای صنوف و اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار کم درآمد و آسیب پذیر چامعه شده است، پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس و شکست آن نیازمند رعایت پروتکل های فردی، اجتماعی و بهداشتی است و بسیاری از اصناف و اقشار نیز در همین راستا تعطیل یا نیمه فعال شده اند.

 

در این روزهای کرونایی علاوه بر اتکال به خداوند متعال، رعایت نکات و اصول بهداشتی و در خانه ماندن، نباید از افراد نیازمند جامعه نیز غافل شد و باید به کمک این عزیزان و ولی نعمتان جامعه شتافت تا با وحدت، همدلی و در کنار هم بودن، نور امید بیش از گذشته در دل محرومان جامعه روشن شود.

 

خبرنگاران خبرگزاری شبستان دفتر ایلام ضمن تقدیر از امام جمعه ایلام در راستای راه اندازی این پویش با احساس مسئولیت در هم جبهه اطلاع رسانی و هم مشارکت در این پویش، یک روز از حقوق خود را به این امر خداپسندانه اختصاص داده اند.

 

اقشار مختلف مردم نوع دوست و خیرین نیک اندیش استان نیز می توانند کمک های خود را به حساب ۰۱۱۳۵۳۶۳۳۸۰۰۵ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۷۲۱۶۴۰۵  نزد بانک ملی به نام جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به نیازمندان واریز کرده و در این امر حسنه مشارکت کنند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 92

نظر شما