شناسهٔ خبر: 39302463 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مطمئن باشید کرونا تمام می شود

عنایتی: لغو لیگ غیر منصفانه است

سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت می گوید عدم اجازه باشگاه ها برای برگزاری تمرین از ابتدای اردبیهشت ماه باعث بلاتکلیفی بیشتر فوتبال می شود.

صاحب‌خبر -

رضا عنایتی در این باره به ''ورزش سه'' گفت: امروز شنیدم تمرینات برای اوایل اردیبهشت ماه هم اجازه برگزاری ندارد که این موضوع بلاتکلیفی باشگاه را بیشتر می کند. البته شرایط سختی است و از کسی نمی شود خورده ای گرفت. 

 

او ادامه داد: اینکه می گویند تمرین با رعایت فاصله برگزار شود هم فکر نمی کنم اتفاق درستی باشد. مگر  می شود بازیکن در تمرین با هم تیمی خود برخورد نداشته باشد. معنی این دیگر تمرین کردن نمی شود. ضمن اینکه در این شرایط بازیکنان هم ترس دارند و کمی کار سخت است.

 

سرمربی سرخپوشان در مورد احتمال لغو لیگ هم می گوید: لغو لیگ خیلی پیچیده است و فکر نمی کنم به این سادگی شدنی باشد. شما ببینید الان در همین لیگ یک در حق تیم هایی که صدرنشین هستند در صورت لغو لیگ برتر اجحاف می شود. تکلیف تیم هایی که قرار است سقوط کنند مشخص نیست و من فکر می کنم در این شرایط باید هرطور که شده لیگ برگزار شود. 

 

 

 


او در مورد برگزاری لیگ به صورت فشرده هم می گوید: من فکر می کنم در این شرایط همه باید از تصمیم های سازمان لیگ حمایت کنند اما برگزاری فشرده لیگ باعث افزایش احتمال مصدومیت بازیکنان می شود چون آنها مدت زیادی است از تمرین ها دور بوده اند و به صورت انفرادی کار خود را دنبال کرده اند. 


عنایتی در پایان گفت: شما می بینید که فیفا هم اعلام کرده است بازی ها باید برگزار شود و من فکر می کنم شرایط این ویروس دائمی نیست و به زودی شرایط شروع بازی ها فراهم می شود. امیدوار هرچه زودتر این شرایط فراهم شود چون همه دلتنگ فوتبال هستیم.

نظر شما