شناسهٔ خبر: 39302433 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

اختلاف ناموسی و تیراندازی در آبادان / مردان وحشت آفرین دستگیر شدند

حوادث رکنا: مامورین پلیس امنیت شهرستان آبادان موفق به کشف10سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری دراین شهرستان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا،  در پی وقوع چندین فقره تیراندازی درسطح شهرستان آبادان و ایجاد نا امنی برای شهروندان آبادانی یک منبع آگاه از پلیس آبادان در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار رکنا اظهار داشت : مأمورین پلیس امنیت این شهرستان به همراه رابطین اطلاعات کلانتری ها در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز شهرستان آبادان با هدف برخورد قاطعانه با دارندگان سلاحهای غیرمجاز به مرحله اجرا در آوردند.

 ماموران توانستند با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی 10دارنده سلاح های غیرمجاز شکاری و جنگی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چندین عملیات هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 6سلاح شکاری غیرمجاز به همراه فشنگ های مربوطه و4سلاح جنگی کلاشینکف و کلت کمری به همراه فشنگ های شان نیز کشف و ضبط شد .

این منبع آگاه از پلیس آبادان همچنین اظهار داشت که مأمورین پلیس اطلاعات موفق به دستگیری7نفراز عاملین تیراندازی های اخیر که در سطح شهرستان اقدام به ایجاد رعب وحشت کرده بودند شدند که این افراد علت تیراندازی ها را اختلاف های شخصی و ناموسی عنوان کرده بودند که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
9 4

نظر شما