شناسهٔ خبر: 39302349 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رادیو نوروز «صدای همدلی» به کار خود پایان می‌دهد

جوادی بالاجاده گفت: رادیو نوروز پس از ۲۴ روز فعالیت ۲۴ ساعته، از ۲۸ اسفند ۹۸ تا ۲۲ فروردین ۹۹ امشب ساعت ۲۴ در برنامه «نو نوار» به فعالیت خود پایان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جوادی بالا جاده مدیر روابط عمومی رادیو نوروز گفت:آیین اختتامیه این رادیو در برنامه «نو نوار» به تهیه کنندگی مهدی ساعی و با حضور مدیران رادیو نوروز، هنرمندان و برنامه سازان این رسانه، از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

عبدالرسول جوادی بالا جاده ادامه داد: امروز جمعه ۲۲ فروردین در مجله شامگاهی رادیو نوروز از ساعت ۱۸ الی ۲۴ با ارتباط تلفنی جناب آقای دکتر شاه آبادی معاون صدا و با حضورمقدسی مدیر رادیو نوروز، مدیران و برنامه سازان رادیو نوروز در قالب برنامه دور همی، آیین اختتامیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این برنامه، خاطرات برنامه سازان با رویکرد کاری سخت در دوران بحران انتشار ویروس کرونا درکشورکه شرایطی خاص بوده است و آن‌ها با اقدامی جهادی و ایثارگرانه برای شادی و نشاط جامعه و آوردن لبخند به لبان مردم به صورت ۲۴ ساعته، در قالب ۶ مجله ۴ ساعته با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی، هنر و موسیقی تلاش بی شائبه داشتند، بیان می‌شود.

جوادی بالاجاده خاطر نشان کرد: در این ویژه برنامه از مخاطبین همراه و همدل رادیو نوروز نیز مهمان این آیین خواهند بود.

مدیر روابط عمومی رادیو نوروز، در پایان از مساعدت و توجه خاص دکتر شاه آبادی معاون صدا، دکتر محمد جعفر محمد زاده مدیر رادیو ایران، پیگیری‌های مستمر دکتر مقدسی مدیر رادیونوروز در تهیه، تولید و پخش برنامه ها، همراهی مخاطبان همیشه همراه رادیو و مشارکت بالای آنان در برنامه‌ها بویژه از برنامه سازان و مدیران رادیو در طول مدت شکل گیری و فعالیت رادیو‌ی فصلی نوروز تقدیر و تشکر کرد.

آیین اختتامیه رادیو نوروز، ساعت ۱۸ الی ۲۴ روی موج Fm ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز شنیده می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما