شناسهٔ خبر: 39301644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مقصد بعدی ستاره آلمانی در دستان فاضلی

یک ایرانی مدیر برنامه های جدید ماریو گوتزه

ماریو گوتزه در آخرین ماه های حضورش در بروسیا دورتموند خبر از شروع همکاری خود با رضا فاضلی و آژانس نقل و انتقالاتی او داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 که در پایان فصل قراردادش با بروسیا دورتموند به اتمام می رسد، خبر از شروع همکاری خود با رضا فاضلی ایجنت ایرانی فوتبال داد. به این ترتیب گوتزه از این پس با آژانس بین المللی مدیریت فوتبال متعلق به رضا فاضلی همکاری خواهد کرد.

 

 

 

 

گوتزه در این باره گفت:« پس از مدتی تعمق، تصمیم گرفتم تا برای آینده ورزشی خودم برنامه ریزی جدیدی انجام دهم. این یک مقطع حساس برای آینده من است و در این مدت وقت کافی برای تفکر داشتم. از این پس با آژانس بین المللی مدیریت فوتبال رضا فاضلی همکاری خواهم کرد و باید بگویم که آنها توانستند من را به خوبی متقاعد کنند.»

 

 

Real Madrid News: Nuri Sahin to play for Arsenal

 

 

آژانس فوتبالی رضا فاضلی مدیریت برنامه های بازیکنان دیگری از دورتموند را نیز برعهده دارد. بازیکنانی چون امره جان، محمود داهود، ماریو هیتس و نیز نوری شاهین بازیکن سابق دورتموند و فعلی وردربرمن.

 

گوتزه تا مدت ها با وولکر استروث و آژانس معروفش "اسپورتس توتال"، همکاری داشت اما سال 2016 با او قطع همکاری کرد. کمی بعد او پدرش را به عنوان مشاور ورزشی معرفی کرد که مصادف شد با خروجش از بایرن و بازگشت به بروسیا دورتموند با قراردادی 22 میلیون یورویی اما گوتزه دیگر نتوانست به بازیکن ارزشمند سابق تبدیل شود. در واقع انتقال نافرجام او در سال 2013 به بایرن مونیخ، برایش تاوان سنگینی داشت.

 

 

 

 

قرارداد گوتزه با دورتموند در انتهای فصل تمام می شود و این بازیکن 27 ساله باید مشخص کند که چه برنامه ای برای آینده دارد. بسیار بعید به نظر می رسد که او قراردادش را با دورتموند تمدید کند. گفته می شود چند تیم ایتالیایی خواهان جذب او هستند از جمله لاتزیو و آاس رم.

 

گوتزه اخیرا و در یک مصاحبه دیگر گفته بود:« برای تصمیم‌گیری در مورد آینده‌ام منتظر هستم تا این دوران شیوع ویروس کرونا بگذرد و جهان به حالت عادی برگردد. 

من هنوز با یورگن کلوپ(سرمربی سابق دورتموند و فعلی لیورپول) در تماس هستم. او همه چیز را در مورد فوتبال حرفه‌ای به من آموخت و به من اجازه بازی کردن داد. اغلب با کلوپ صحبت می‌کنم. او من را خیلی خوب می‌شناسد و من همیشه به دنبال چالش‌های جدید هستم.»

 

نظر شما