شناسهٔ خبر: 39301541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۲۹۳۰ دستگاه خودرو در ایلام اعمال قانون شدند/ محدودیت تردد خودروهای غیربومی تا ۳۰ فروردین

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعداد ۲ هزار و ۹۳۰ دستگاه به دلیل تردد غیر مجاز در سطح محورهای برون شهری استان اعمال قانون شده اند.

صاحب‌خبر -

«رضا همتی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: طرح ممنوعیت تردد ورود وسایل نقلیه غیربومی به استان و شهرستان ها، بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تا ۳۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تا کنون شاهد کاهش ۴۴ درصدی تردد وسایل نقلیه در سطح جاده های استان بوده ایم.

 

همتی زاده یادآور شد: در طول مدت اجرای این طرح تعداد ۶۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف متوقف و تعداد ۲هزار و ۹۳۰ دستگاه به دلیل تردد غیرمجاز در سطح محورهای برون شهری استان اعمال قانون شده است.

 

رئیس پلیس راه استان  ایلام با بیان اینکه ۸ ایستگاه کنترلی در ورودی های استان و شهرستان ها ایجاد و تعداد ۱۱ هزار و ۲۲۵ دستگاه خودروی غیربومی به شهرهای خود عودت داده شده اند، گفت: از رانندگان درخواست می شود همانند گذشته نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی به منظور پیشگیری از تصادفات اقدام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسیرهای منتهی به مراکز تفریحی،گردشگری و زیارتی به دلیل جلوگیری از انتقال ویروس کرونا مسدود بوده و رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را داشته باشند، بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا توسط تیم های گشتی پلیس راه و دوربین های نظارتی به مبلغ ۵ میلیون ریال اعمال قانون می شوند.

پایان پیام/ 676

نظر شما