شناسهٔ خبر: 39301488 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موانع بزرگ بر سر راه رونالدو در شکستن رکورد علی دایی

چند مانع بر سر فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال وجود دارد تا به رکورد افسانه تعداد گل‌های ملی علی دایی نرسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه انگلیسی globaltimes در جدیدترین گزراش خود به بررسی گل‌های کریستیانو رونالدو بازیکن اسطوره‌ای تیم ملی فوتبال پرتغال و همچنین دسترسی به رکورد احتمالی‌اش یعنی "آقای گلی در رده ملی"  پرداخت.

با شیوع ویروس کرونا سراسر جهان، مسابقات ورزشی به خصوص فوتبال همگی لغو شدند و برخی از مسابقات مهم مانند یورو ۲۰۲۰, رقابتی که برای رونالدو بسیار حیاتی بود لغو و به سال دیگر موکول شد. حالا رونالدو سال آینده در این رقابت‌ها ۳۶ ساله خواهد شد و این دومین مانعی است که بر سر رکورد‌شکنی این فوق ستاره پرتغالی در عرصه ملی و عبور از رکورد علی دایی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.  

آخرین گلی که رونالدو به ثمر رساند برابر تیم ملی لوزامبورگ بود و هیچکس از گل بعدی این بازیکن خبر ندارد. رونالدو ۳۶ ساله حتی اگر در فرم فوق‌العاده روز‌های گذشته خود باشد باز هم زدن ۱۰ برای او کمی مشکل به نظر می‌رسد و ممکن است شکستن رکورد او کمی، اما و اگر در کار او وجود دارد.

رونالدو فعلا ۹۹ گل زده و هنوز تعداد گل‌های این بازیکن ۳ رقمی نشده است و تنها با ریشه کن شد کرونا می‌تواند به  شکستن رکورد آقای گلی در رده ملی امیدوار باشد. این در حالی است که  علی دایی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران با ۱۰۹ گل ملی ۱۳ سال پیاپی این رکورد تاریخی را با خود به همراه دارد و رونالدو  تا اینجا بازنده بوده و هنوز این رکورد به چنگ او نیافتاده است.

بیشتر بخوانید: کرونا، مانع دستیابی رونالدو به رکورد علی دایی شد

انتهای پیام/

نظر شما