شناسهٔ خبر: 39301399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با پرسنل و بیماران کرونایی دیدار کرد+ فیلم

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با حضور در بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) پرچم متبرک‌ شده امام رضا(ع) را در این بیمارستان بین بیماران و مدافعین حریم سلامت گرداند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام صبح امروز با حضور خود در بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) پرچم متبرک‌ شده امام رضا(ع) را در این بیمارستان بین بیماران و مدافعین حریم سلامت گرداند.

در این دیدار و دلجویی شریفی‌راد نماینده آستان قدس رضوی در استان، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و حجت‌الاسلام هاشمی نماینده نهاد ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی وی را همراهی می‌کردند، امام‌جمعه ایلام ابتدا از یکی از پزشکان مبتلا به کرونا ویروس دلجویی و سپس با حضور در میان بیماران از آنان دلجویی کرد.

در حاشیه این دیدار امام‌جمعه ایلام به خبرنگار تسنیم گفت: اقدامات پرستاران و کادر درمانی جهت مقابله با ویروس کووید-19 تداعی‌کننده دوران 8 سال دفاع‌مقدس و رشادت رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام افزود: کادر درمانی بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) استان ایلام این روزها جانانه پای سلامت هموطنانمان ایستاده‌اند، جا دارد با تمام وجود در برابر زحمات و رشادت‌های آنان تعظیم کنیم و زحماتشان را قدر بدانیم. شرط قدردانی از زحمات و رشادات‌های کادر درمانی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به توصیه این عزیزان برای در خانه ماندن است.

انتهای پیام/861/ ز

نظر شما