شناسهٔ خبر: 39300536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مردم فارس در یاری رسانی به نیازمندان زبانزد هستند/ امروزه تولید ماسک در حرم شاه‌چراغ (ع) به یک الگو تبدیل شده

رئیس‌کل دادگستری فارس با اشاره به اینکه امروزه شیوع کرونا یک بحران همه‌گیر است و به دنبال آن مشکلات اقتصادی ایجادشده گفت: نیک اندیشان و متمکنین باید در این روزهای سخت از یاد نیازمندان غافل نشوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از کارگاه جهادی تولید ماسک در حرم شاه‌چراغ (ع) اظهار داشت: به برکت وجود حر مین مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) و سید علاءالدین حسین (ع) خاک این منطقه به نیک‌اندیشی زبانزد است و رهبر معظم نیز در فرمایشات شعبانیه خود از رفتار نیک‌اندیشی مردم این شهر به نیکی یادکردند.

وی ادامه داد: حالا زمان آن فرارسیده با دیگر اقدامات خیرخواهانه مردم این استان در بحران کرونا دوباره نشان بدهند یاری‌رسان نیازمندان هستند و فقط در سیل نیست به شهروندان کمک می‌کنند بلکه در تمام بحران‌ها یاری‌رسان یکدیگر هستند.

حجت‌الاسلام موسوی حرکت جهاد گونه خدام حرم شاه‌چراغ برای تولید ماسک و دیگر اقلام بهداشتی را یک الگو دانست و افزود: متولیان امر و خدام با این اقدام نشان دادند وجود حرمین مطهر حتی در ایام بحرانی نیز مایه  پناهگاه و افتخار هستند.

به عقیده عالی‌ترین مقام قضایی استان راه‌اندازی قرارگاه احمد بن موسی (ع) با تکیه‌بر نگاه بلند اسلامی و ظرفیت‌های مردمی، توسط تولیت حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) راه‌اندازی شده تا در این شرایط سخت در کنار مردمی که سزاوار خدمت هستند ارائه خدمت به آنان دوچندان شود.

انتهای پیام/981008

برچسب‌ها:

نظر شما