شناسهٔ خبر: 39300509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در قزوین:

متولی کمکهای مردمی، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر است

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در قزوین گفت: به جهت نظارت دقیق و کنترل و تعیین الویت‌های خرید، از خیرین، مدیران واحدهای تولیدی و بازاریان درخواست می‌شود که کمک‌های نقدی وغیرنقدی خودرا صرفاً در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و یا هلال احمر قراردهند.

صاحب‌خبر -

منوچهر حبیبی گفت: با وجه به دامنه وسیع اثرگذاری ویروس کرونا درحوزه‌های مختلف، صرف اعتبارات دولتی پاسخگوی نیازها نیست، ازطرفی، حس نوع دوستی و روحیه ایثارگری مردم با الهام از آموزه‌های دینی، آن‌ها را مقید به کمک در اینگونه مواقع می‌کند.

حبیبی در ادامه تصریح کرد: کمک‌های مردمی در راستای تأمین اقلام بهداشتی ازجمله خریدماسک، دستکش، لباس، موادضدعفونی و دستگاه‌های ‌کمک تنفسی ازجمله ونتیلاتور و اکسیژن‌ساز هزینه می‌گردد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی در ادامه گفت: تاکنون کمک‌های قابل توجهی ازسوی مردم و خیرین صورت گرفته است؛ بخشی ازکمکها، صرف خرید بسته‌های بهداشتی برای افراد نیازمند نیز می‌شود؛‌ضمن اینکه بعد از مهار کامل ویروس کرونا نحوه توزیع و هزینه کردها، اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: به جهت نظارت دقیق و کنترل و تعیین الویت‌های خرید، از خیرین، مدیران واحدهای تولیدی و بازاریان درخواست می‌شود که کمک‌های نقدی وغیرنقدی خودرا صرفاً در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و یا هلال احمر قراردهند.

حبیبی تأکید کرد: هیچکدام از گروه‌ها، سمن‌ها، NJO ها وهیئت‌ها مجاز به باز کردن حساب و جمع آوری کمک نیستند و همه کمک‌ها می‌بایست به دو دستگاه علوم پزشکی وهلال احمر هدایت شوند.

انتهای پیام

نظر شما