شناسهٔ خبر: 39300401 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تا پایان جام ملت های آسیا 2023

مدت زمان قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون

در روزهای بی خبری فوتبال ایران و دنیا، جدیدترین شایعه ای که این روزها به گوش می رسد به تغییر سرمربی تیم ملی بر می گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هرچند این روزها رقابت های لیگ برتر برگزار نمی شود اما اتفاقاتی همچون رقابت های پیش روی تیم ملی، انتخابات فدراسیون فوتبال، تغییر اساسنامه و ... باعث شده تا شایعاتی پیرامون فوتبال ایران به گوش برسد. یکی از این شایعات که در روزهای اخیر به گوش رسید بحث تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یعنی تغییر دراگان اسکوچیچ بود.

 

مربی کروات و موفق حاضر در فوتبال ایران که پیش از این در لیگ برتر توانسته به موفقیت هایی نیز دست پیدا کند در بهمن ماه گذشته و مدتی پس از جدایی از صنعت نفت آبادان با فدراسیون فوتبال قرارداد بست تا در ادامه بازی های تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی یوزها را رهبری کند.

 

اما بحث قرارداد اسکوچیچ با فدارسیون فوتبال ایران در حالی این روزها مورد بحث قرار گرفته و شایعاتی مبنی بر قطع همکاری احتمالی با وی به گوش می رسد که این مربی قرارداد خود با فدراسیون فوتبال ایران را تا پایان بازی های جام ملت های آسیا 2023 تنظیم شده است و در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد این مربی تا آن زمان می تواند روی نیمکت رهبری تیم ملی ایران بنشیند.

 

البته در قرارداد تنظیم شده وی با فدراسیون فوتبال، آپشن هایی وجود دارد که ممکن است مانعی برای ادامه همکاری طرفین با یکدیگر تا پیش از پایان قرارداد باشد اما آن در شرایطی خاص اتفاق خواهد افتاد.

نظر شما