شناسهٔ خبر: 39299701 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تولید سریال تلویزیونی«ام هارون» /گامی دیگر در راستای عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل

منابع خبری از تولید یک سریال تلویزیونی به نام «ام هارون» در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس خبر دادند که هدف از آن عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت "الخلیج آنلاین"، پخش تبلیغ یک سریال به نام "ام هارون" که درباره یهودیان در منطقه خلیج فارس سخن می گوید، بحث و جدل زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است و کاربران هدف از تولید این سریال را پیشبرد روند عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل می دانند.

سریال "ام هارون" داستان یک زن یهودی است که در یکی از مناطق عرب خلیج فارس احتمالا در دهه 30 قرن گذشته زندگی می کند و حاوی پیام های پنهانی درباره یهود و مشکلات آنها است.

هنرمندان کویتی غالب شخصیت های اصلی سریال را تشکیل می دهند که این امر باعث شده که برخی درباره هدف از ارایه سریال همزمان با تلاش برای ترویج عادی سازی زندگی با یهودیان و روابط رژیم اسرائیل با منطقه خلیج فارس سوال کنند.

این فیلم را شبکه "ام بی سی" نمایش می دهد که به پخش داستان های جنجال برانگیز در سالهای اخیر مشهور شده است.

تبلیغ این سریال داستان های عشق بین مسلمانان و یهودیان و خاخام ها در لباس یهودی و شیوه های عبادت آنها و نیز شراره درگیری بین یهود و اقشار جامعه ای عمدتا مسلمان را نشان می دهد.

علاوه بر هنرمندان کویتی، یک هنرمند اردنی از مادری کویتی، یک هنرمند عراقی ساکن کویت، یک هنرمند اماراتی و یک هنرمند سعودی از دیگر کسانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند.

نویسنده این سریال یک بحرینی و کارگردان آن یک مصری است.

انتهای پیام/

نظر شما