شناسهٔ خبر: 39299265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در بسته حوادث ۲۲ فروردین بخوانید؛

اعتراف سارقان سابقه دار به ۱۳فقره انواع سرقت در شهر چمران

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۲۲ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۲۲ فروردین ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارقان سابقه دار به ۱۳فقره انواع سرقت

سرهنگ"رضاپاپی"فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت،خودرو و سایر سرقت ها در سطح شهرستان دستور ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملین این سرقت هابه کلیه کلانتری ها ابلاغ شد.

او افزود: ماموران دایره آگاهی کلانتری ۱۵شهر شهیدچمران با همکاری ماموران ایستگاه انتظامی شهرک شهیدمدنی با انجام تحقیقات تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی،طی عملیات ضربتی تعداد دو متهم حرفه ای که عامل این سرقت های به وقوع پیوسته بوده را در منزلشان دستگیر کنند.

سرهنگ پاپی در ادامه اعلام داشت: متهمان دستگیر شده طی تحقیقات پلیسی به عمل آمده تاکنون به ۱۳ فقره سرقت اعتراف و مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل(خودرو، موتورسیکلت،احشام،پمپ آب و...)از آنان کشف و ضبط؛صحنه های سرقت با حضور مالباختگان و متهمین بازسازی که تلاش جهت دستگیری مالخران ادامه دارد.

 سارقان حرفه‌ای سیم برق در دزفول به ایستگاه قانون رسید

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق در مناطقی از شهرستان در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

او افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۳ حین گشت زنی به یک دستگاه موتور سیکلت با ۳ سرنشین در حالی که متهمان قصد فرار داشتند طی عملیاتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: ماموران پلیس ضمن توقیف موتور سیکلت، در بازرسی از آن‌ها تعدادی ابزار و آلات مربوط به سرقت کشف کردند.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: سارقان دارای سوابق کیفری هستند و در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به ۱۰ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

این مقام مسئول گفت: متهمان به مرجع قضائی  معرفی شدند همچنین از شهروندان می خواهیم در صورت کسب هر گونه اخبار و موضوع مشکوک مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تکمیل می شود...

نظر شما