شناسهٔ خبر: 39298340 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اطلاعات کامل منتشر شده از گوشی Google Pixel 4a

به تازگی یکی از وب‌سایت‌های معتبر تحلیل گوشی‌، اطلاعات کامل گوشی Google Pixel 4a را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل به عنوان سازنده سیستم عامل اندروید چند سالی است که دست به ساخت تلفن‌های همراه هوشمند می‌زند و از آنجایی که سیستم عامل اندروید نیز متعلق به این شرکت است، همواره گوشی‌های عرضه شده از سوی گوگل جزو برترین دستگاه‌های اندرویدی موجود در بازار بوده است. آخرین گوشی عرضه شده از سوی گوگل Google Pixel 4 نام دارد و در حال حاضر یکی از برترین و گران قیمت‌ترین دستگاه‌های اندرویدی موجود در بازار است. اما ماه گذشته ویدیویی از گوشی جدید شرکت گوگل که Google Pixel 4a نام دارد در فضای مجازی پخش شد که بخش عمده‌ای از مشخصات این دستگاه را مشخص می‌کرد.

اما به تازگی یکی از وب سایت‌های بسیار معتبر با انتشار یک خبر ضمن تایید تمامی اطلاعات موجود در ویدیو منتشر شده از این گوشی، برخی جزییات جدید درباره آن را نیز منتشر کرد. بر اساس اطلاعات موجود از این گوشی در فضای مجازی، گوشی Pixel 4a از یک پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ SoC استفاده خواهد کرد و در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی که هر دو آن‌ها از حافظه رام ۶ گیگابایتی بهره می‌برند، وارد بازار خواهد شد.

 اطلاعات کامل منتشر شده از گوشی Google Pixel 4a

این گوشی به طور پیشفرض از اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد و به مدت سه سال تمامی بروزرسانی‌های گوگل را دریافت خواهد کرد؛ نمایشگر این گوشی نیز در اندازه ۵.۸۱ اینچی ساخته شده است که از رزولوشن ۲۳۰ در ۱۰۸۰ استفاده خواهد کرد. در بخش دوربین این گوشی نیزبه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین جلو که به صورت پانچ در نمایشگر قرار گرفته و یک دوربین تکی ۱۲.۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6

باتری گوشی Pixel 4a نیز ظرفیتی معادل ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعت خواهد داشت که به وسیله یک شارژر ۱۸ واتی و درگاه USB-C شارژ خواهد شد. ظاهرا این گوشی قرار است در دو رنگ مشکی و Barely Blue ورد بازار شود؛ این گوشی قرار بود در مراسم ماه آینده شرکت گوگل رونمایی شود، اما مراسم مذکور به دلیل ویروس کرونا لغو شده است و مشخص نیست که گوشی Pixel 4a چه زمانی وارد بازار خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود گوشی Pixel 4a قیمتی حدود ۴۰۰ دلار داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما