شناسهٔ خبر: 39298208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۵ کارگاه تولید ماسک و لباس محافظت شخصی توسط سپاه ناحیه حاجی‌آباد راه‌اندازی شد

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه حاجی آباد با بیان اینکه از زمان شروع شیوع ویروس کرونا در استان توانستیم ۵ کارگاه تولید ماسک در شهرستان راه‌اندازی کنیم گفت: ۵۰۰ بسته بهداشتی و ۳۰۰ بسته غذایی جمعا به ارزش ۸۵ میلیون تومان بین محلات کم برخوردار توزیع شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ دوم پاسدار محمد میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در حاجی‌آباد اظهار داشت: از روز 6 اسفند که با شیوع ویروس کرونا روبه رو شدیم شهرستان حاجی آباد نخستین شهرستانی بود که طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان را به اجرا در آورد.

وی افزود: در این طرح با کمک هلال احمر و شبکه بهداشت شهرستان تب سنجی خودروها انجام می‌شد و کسانی که می‌خواستند سفر غیرضروری انجام دهند به شهرهای خود بازگشت داده می‌شدند. 

فرمانده سپاه ناحیه حاجی‌آباد بیان کرد: همزمان در همان ایام نخستین کارگاه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه 1000 ماسک در حاجی آباد راه اندازی شد و همچنین یک دستگاه تولید دستکش پلاستیکی یکبار مصرف نیز خریداری شد. 

میرزاده تاکید کرد: به ترتیب کارگاه دوم، سوم و چهارم تولید ماسک در روستای طارم، شهر سرگز احمدی و شهر فارغان راه اندازی شد.

وی عنوان کرد: نیروهای بسیجی در بحث غربالگری و راه اندازی قرارگاه پدافند زیستی نیز فعال شدند به طوری در هر حوزه مقاومت یک قرارگاه پدافند زیستی و در هر روستای حاجی آباد نیز یک گروه از بسیجیان برای گندزدایی و کنترل عبور و مرورها مستقر شده‌اند. 

میرزاده خاطرنشان کرد: 3 روز پیش یک کارگاه تولید ماسک که بزرگترین کارگاه در شهرستان است با ظرفیت تولید 4 هزار ماسک در روز با همکاری آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت کارگاه خیاطی یکی از هنرستان‌ها راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: در بحث تولید گان برای بیمارستان حاجی آباد نیز از روزهای ابتدایی در کارگاه‌های خیاطی تولید و در اختیار بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد. 

وی خاطرنشان کرد: از روز گذشته 500 بسته بهداشتی به ارزش 10 میلیون تومان و 300 بسته غذایی به ارزش 75 میلیون تومان بین مردم و محلات کم برخوردار در حال توزیع است.

انتهای پیام/865/ح

برچسب‌ها:

نظر شما