شناسهٔ خبر: 39297651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون اهواز مطرح کرد:

اقدامات مسجدمحور قرارگاه جهادی شهید اسکندری در مبارزه با کرونا

حجت‌الاسلام آزادزاده گفت: قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری با آغاز شیوع ویروس کرونا اقدامات مختلفی را در قالب ۱۲ گروه جهادی در بخش‌های عملیاتی و پشتبانی انجام داده و تا عادی شدن شرایط همچنان به این فعالیت‌ها ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

«حجت‌الاسلام حیدر آزادزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری با آغاز شیوع ویروس کرونا اقدامات مختلفی را در قالب ۱۲ گروه جهادی در بخش‌های عملیاتی و پشتبانی انجام داده و تا عادی شدن شرایط همچنان به این فعالیت‌ها ادامه می‌دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون اهواز عنوان کرد: قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری با همکاری مساجد حجازی، اشرفی اصفهانی، حوزه علمیه امام خامنه‌ای و مجموعه شهید خلفیان فعالیت می‌کند و این قرارگاه در بخش بانوان نیز قرارگاه جهادی بانوان را نیز در بردارد.

 

مسئول قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری اهواز افزود: در گروه جهادی مسجد حجازی اقدامات مختلفی صورت گرفته که می‌توان به ضدعفونی کردن معابر مرکز شهر، ضدعفونی کردن آپارتمان‌های منطقه پادادشهر و تهیه اقلام مورد نیاز برای سالمندان اشاره کرد.

 

وی اضاافه کرد: می‌دانیم که در این وضعیت سالمندان قشر آسیب‌پذیرتری نسبت به ویروس کرونا هستند، بنابراین با تحقیقات انجام شده و تهیه آدرس و شماره تلفن اقلام مورد نیاز سالمندان توسط مجموعه جهادی مسجد حجازی تهیه می‌شود تا با این اقدام از حضور سالمندان در سطح شهر تا حدودی جلوگیری شود.

 

حجت‌الاسلام آزادزاده اقدامات طلاب حوزه علمیه امام خامنه‌ای را ضدعفونی اتوبوس‌ها در روزهای ابتدایی آغاز کرونا عنوان کرد و گفت: در مجموعه جهادی اشرفی اصفهانی فعالیت‌های متنوعی صورت گرفته که می‌توان به توزیع میان وعده در بیمارستان‌های رازی و سینا اشاره کرد؛ همچنین در همین راستا گروه جهادی بانوان بسته‌های عسل را به‌منظور افزایش ایمنی بدن توزیع کردند.

 

وی از ضدعفونی کردن معابر، بانک‌ها و اماکن عمومی توسط مجموعه جهادی شهید خلفیان خبر داد و تصریح کرد: به‌مناسبت نیمه شعبان نیز 10 برنامه متنوع خیابانی در اهواز برگزار و این جشن‌ها به صورت کاروانی و با اجرای سرود و بدون توقف انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون اهواز ابراز کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان هستیم یکی از برنامه‌های این قرارگاه جهادی توزیع بسته‌های معیشتی میان خانوارهایی است که مشاغل آزاد دارند که طی دو نوبت در ابتدا و انتهای ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

 

پایان پیام/ 690

نظر شما