شناسهٔ خبر: 39297104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راه‌اندازی سامانه هوشمند دورکاری اتفاقات برق تبریز

تبریز - ایرنا - سامانه‌ هوشمند دورکاری کارکنان مرکز اتفاقات و حوادث ۱۲۱ تبریز در راستای خدمات غیرحضوری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پاسخگویی به ۳ هزار تماس روزانه در شرکت توزیع نیروی برق تبریز راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، این سامانه برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب به منظور دستیابی به اهداف و برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق تبریز راه اندازی شده است و با این اقدام از رفت ‌و آمدهای حضوری کارکنان این شرکت جلوگیری به عمل آمد.

با ایجاد امکان پاسخگویی اپراتور از طریق دورکاری در این سامانه در کاهش ترافیک شهری و آلودگی هوا، افزایش بهره‌وری و ایجاد فاصله‌ اجتماعی تاثیر مطلوب گذاشته و شرکت توزیع نیروی برق تبریز گامی دیگر در راستای دولت الکترونیک و همسویی با راهبردهای ستاد ملی پیشگیری از کرونا برداشته شد.

سفرهای درون‌شهری کارکنان ۱۲۱ با اجرای دورکاری به حداقل ممکن رسیده و بسترهای لازم نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، اینترنتی و مخابراتی برای این امر آماده و تسهیل شده است.

فوریت‌های برق (۱۲۱) با مانیتورینگ لحظه به لحظه‌ وضعیت شبکه و خاموشی‌های جاری و تعمیرات با برنامه، نقش مهمی در خدمات‌رسانی به مشترکان ایفاء می‌کند.

گفته می شود در شرایط عادی به طور میانگین روزانه ۳ هزار تماس و در شرایط پیک بار بیش از ۱۰ هزار تماس روزانه با مرکز فوریت‌های برق تبریز برقرار می‌شود. 

نظر شما