شناسهٔ خبر: 39296562 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش شمار قربانیان کرونا در آلمان

انستیتو رابرت کخ آلمان اعلام کرد شمار قربانیان ویروس جدید کرونا در این کشور به ۲۶۶ نفر رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، انستیتو رابرت کخ آلمان اعلام کرد با ابتلای ۵ هزار و ۳۲۳ نفر دیگر به ویروس جدید کرونا موسوم به کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار مبتلایان به این ویروس در این کشور به ۱۱۳ هزار و ۵۲۵ نفر تا امروز جمعه رسیده است که این نشان از آن دارد آمار مبتلایان برای چهارمین روز متوالی همچنان صعودی است. این در حالی است که چهار روز قبل از آن، آمار نشان از کاهش نرخ مبتلایان را می‌داد.

همچنین طبق اعلام این مؤسسه، با مرگ ۲۶۶ نفر دیگر، شمار افرادی که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را در آلمان از دست داده اند، به ۲۳۷۳ نفر رسید.

این آمار از سوی موسسه رابرت کخ در حالی اعلام می‌شود که پایگاه جهانی اعلام آمار مبتلایان به کرونا، شمار مبتلایان به این بیماری را در آلمان ۱۱۸ هزار و ۲۳۵ نفر تا بدین لحظه اعلام کرده است؛ همچنانکه آمار جان باحتگان کرونا طبق اعلام این پایگاه در آلمان دو هزار و ۶۰۷ نفر اعلام شده است.

بر اساس اعلام این پایگاه، آلمان بر اساس شمار مبتلایان به کرونا، رتبه چهارم را در جهان به خود اختصاص داده است. آمریکا با ثبت بیش از ۴۶۸ هزار و ۸۰۰ مبتلا، رتبه نخست را در میان کشور‌های جهان داراست؛ همچنانکه نزدیک به ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر تا بدین لحظه در آمریکا بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

اسپانیا با دارا بودن بیش از ۱۵۳ هزار مبتلا و بیش از ۱۵ هزار قربانی و ایتالیا با دارا بودن بیش از ۱۴۳ هزار مبتلا و بیش از ۱۸ هزار قربانی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را در جهان به خود اختصاص داده اند.

تا کنون بیش از ۱ میلیون و ششصد هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند؛ همچنانکه شمار قربانیان به بالای ۹۵ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما