شناسهٔ خبر: 39296549 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تجربه آرین روبن از مبارزه همسرش با کرونا

آرین روبن ستاره سابق بایرن مونیخ می‌گوید همسرش به کرونا مبتلا شده بوده و به سختی نفس می‌کشیده ولی حالا بهبود یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آرین روبن ستاره سابق بایرن مونیخ می‌گوید خانواده‌اش در میانه بحران کرونا روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌ چرا که همسرش به این ویروس دچار شده و وضعیتش بحرانی شده بود چرا که به زحمت نفس می‌کشیده. روبن همچنین از دوستان سابقش در بایرن مونیخ و دیگر فوتبالیست‌ها که در این روزهای دشوار و در جریان نبرد خانواده‌اش با کرونا از آنها حمایت کرده‌اند تشکر کرد.

 

 

 

روبن که سالها در بایرن مونیخ بازی کرده و درخشیده در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد در این باره گفت:" بدترین چیزی که همسرم را اذیت می‌کرد این بود که درد شدیدی در سینه‌اش حس می‌کرد و به سختی می‌توانست نفس بکشید. بله این اصلا حس خوبی نیست. مساله دیگر این است که بیماری خیلی طول می‌کشد و مثل سرماخوردگی نیست که بعد از یکی دو روز حالتان بهتر شود. واقعا خوشحالم که شرایط بد همسرشم از آنچه بود بدتر نشد".

 

روبن می‌گوید در روزهایی که او و همسرش در خانه قرنطینه شده و نمی‌توانسته‌اند حتی قدمی بیرون بگذارند، دوستان‌شان به آنها کمک زیادی کرده، مواد غذایی برایشان به در منزل آورده و سگ‌شان را برای پیاده‌روی بیرون می‌برده‌اند.

 

ستاره سابق بایرن مونیخ در ادامه گفت:" خوشبختانه ما دوستان عزیزی داریم که آن روزها خیلی به ما کمک کردند. وضعیت ما خیلی بحرانی بود و نمی‌توانستیم یک قدم هم بیرون بگذاریم. آنها مواد غذایی را برای ما می‌خریدند و در خانه می‌گذاشتند تا ما بعدا آنها را برداریم و داخل ببریم. خدا را شکر حالا همه چیز تحت کنترل است ولی اصلا شرایط جالبی نبود. جواب تست همسرم حالا منفی شده و حالش هم بهتر است".

 

نظر شما