شناسهٔ خبر: 39296322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیروهای هلال احمر میبد ۲ سرنشین خودرو را نجات دادند

یزد- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر میبد گفت : ۲ نفر به دلیل واژگونی خودرو در جاده اردکان به نایین و همچنین در کمربند غربی مرکز این شهرستان از سوی نیروهای امدادی نجات یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه روابط عمومی جمعیت هلال احمر میبد ، کمال بنا افزود : به علت  واژگونی  یک دستگاه کامیون  در کیلومتر ۱۲  اردکان به نایین  در حوالی  روستای حسن آباد ۲ نفر زخمی شدند.

وی ادامه داد : با اعلام این حادثه  نیروهای امدادی مستقر در پایگاه امداد جاده‌ای به محل حادثه اعزام شدند و با وسیله ست نجات یکی از زخمی های گرفتار  را نجات دادند.

بنا گفت : پس از نجات و انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای هلال احمر و دیگر عوامل امدادی در صحنه ،حادثه دیدگان با آمبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی همچنین به واژگونی یک دستگاه وانت نیسان و کامیون بنز  در  کمربندی غربی محدوده پل ندوشن اشاره کرد که تنها زخمی حادثه با کمک امدادگران از خودرو نجات یافت و پس انجام اقدامات اولیه درمانی توسط  اورژانس ۱۱۵ به  یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

وی همکاری فعالانه امدادگران و نجات‌گران هلال احمر در عملیات تخلیه سیلاب از پل قطار (محور ندوشن - میبد) در کنار دیگر ارگان های امدادرسان را نیز یادآور شد.

این مسوول رعایت جوانب احتیاط در رانندگی را مورد تاکید قرار داد و  از مردم خواست که در  روبرو شدن با چنین حوادثی  نجات‌گران هلال احمر را از طریق شماره  تلفن۱۱۲ آگاه کنند.

حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در میبد تحت پوشش امداد و نجات جمعیت هلال احمر داوطلب امدادرسانی به هموطنان و همشهریان در زمان وقوع حوادث و سوانح هستند.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد. 

نظر شما