شناسهٔ خبر: 39296271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ابراز همدری آقای گل فوتسال جهان با کودک اردستانی + فیلم

آقای گل فوتسال جهان با کودک اردستانی که پای خود را به علت ویروس کرونا از دست داده، ابراز همدردی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان و ملی پوش سابق کشورمان با محمد حسن عسکری کودک اردستانی کشورمان که چندی پیش پای خود را به علت ویروس کرونا از دست داده، ارتباط تصویری برقرار کرد و در این ارتباط وحید شمسایی به این کودک اصفهانی، گفت: من الان خیلی دوست داشتم اردستان که شهر خودم هم هست، حضور داشته باشم، اما چه کنم که به خاطر ویروس کرونا ناچارم در تهران بمانم. وقتی من شنیدم که تو پای خودت را به علت این بیماری از دست دادی خیلی ناراحت شدم و امیدوارم هر چه زودتر خوب شوی.

بیشتر بخوانید: پشتوانه‌سازی تیم ملی فوتسال با تشکیل تیم «ب»

او افزود: من در اولین فرصت سعی می‌کنم علی دایی را هم برای تو پیدا کنم تا بتوانی چند دقیقه‌ای هم با او صحبت کنی. از خانواده عسکری می‌خواهم که بیشترمواظب کودکشان باشند. همچنین به محض آن که ویروس کرونا از بین رفت سعی می‌کنم در اولین فرصت به اردستان بیایم تا از نزدیک با تو صحبت کنم.

محمد حسن عسکری کودک کشورمان که در شهرستان اردستان از توابع استان اصفهان زندگی می‌کند، چندی پیش به دلیل ویروس کورنا و استفاده از مواد ضدعفونی کننده پای خود را از دست داد و در زیر فیلم صحبت‌های وحید شمسایی با این کودک را مشاهده می‌کنید.

<div id="video-display-embed-code_11682174"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7311657/11682174?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما