شناسهٔ خبر: 39296029 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اشرفی‌زاده در گفتگو با دانشجو:

دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر بدون احتساب سنوات مرخصی تحصیلی دریافت می‌کنند

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: دانشجویانی که به دلیل مشکلات حاصل از کرونا موفق به گذراندن دروس خود نیستند از مرخصی تحصیلی بدون احتساب سنوات برخوردار می‌شوند.

صاحب‌خبر -

علی اشرفی زاده، معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دانشگاه خواجه نصیر با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا تسهیلات آموزشی را برای دانشجویان در نظر گرفته است که از جمله  آن‌ها می‌توانیم به اعطای مرخصی بدون احتساب سنوات به دانشجویان اشاره کنیم که شرایط آن مانند مرخصی در ترم عادی خواهد بود.

اشرفی زاده با بیان اینکه دانشجویان از مرخصی بدون اخذ شهریه نیز برخوردار می‌شوند؛ اظهار کرد: اگر دانشجویان عذر موجهی همچون عدم دسترسی به اینترنت یا آموزش الکترونیک را نداشته باشند، بدون اخذ شهریه از مرخصی بهرهمند خواهند شد. همچنین اگر عضو خانواده دانشجو، به بیماری کرونا مبتلا باشد. دانشجو می‌تواند از این مرخصی استفاده کند.

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی با بیان اینکه امکان حذف اضطراری دروس توسط کلیه دانشجویان وجود دارد، گفت: به همه دانشجویان در مقطع کارشناسی این اجازه داده می‌شود که تا دو درس را تا آخر اردیبهشت صرف نظر از کف واحد‌ها حذف کنند. به دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی نیز اجازه داده شده تنها یک درس را حذف کنند.

وی تصریح کرد: ما اکنون کلاس‌های خود را به صورت مجازی برگزار می‌کنیم. ممکن است برخی اساتید  با مشکل اینترنت روبه رو باشند و نتوانند در ساعت مقرر کلاس‌های خود را برگزار کنند بنابراین این امکان وجود دارد تا  در پایان هفته کلاس های جبرانی داشته باشند. 

نظر شما