شناسهٔ خبر: 39296026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد

راه اندازی رادیو کرونا به همت دانشجویان یزدی

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی یزد گفت: دانشجویان با تقسیم کار درست و چارت بندی صحیح وارد فضای، تولید محتوا در فضای مجازی شدند و با راه اندازی رادیو کرونا کمک بزرگی برای آگاه سازی مردم و تزریق امید در بین آنان انجام دادند.

صاحب‌خبر -

 

علی پورمیرزایی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص اقدامات ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا (سدک) در این استان گفت: اعضای قرارگاه سدک در حال نقش آفرینی در زمینه مقابله و مهار کرونا هستند. در روز‌های ابتدایی شیوع این ویروس، اولین دانشگاهی که در سطح استان وارد میدان شد، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

پورمیرزایی افزود: باتوجه به مسئولیت پذیری دانشجویان پزشکی در این برحه زمانی، آن‌ها به زودی ستاد را شکل دادند و اقدامات گسترده‌ای را به همراه تشکل‌ها و بسیج دانشجویی سایر دانشگاه‌های استان یزد انجام دادند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد افزود: دانشجویان با تقسیم کار درست و چارت بندی صحیح وارد فضای، تولید محتوا در فضای مجازی شدند و با راه اندازی رادیو کرونا کمک بزرگی برای آگاه سازی مردم و تزریق امید در بین آنان انجام دادند.

وی تاکید کرد: کمک تمامی تشکل‌ها برای شکل گیری این اقدامات خصوصا بسیج دانشجویی را نباید نادیده گرفت.

نظر شما